به گزارش تابناک ایلام؛ محمد ابویی اظهار داشت : فرمانداران شهرستانها با مشارکت استانداران نسبت به ایجاد مجتمع یا سایتهای اداری و استقرار نیروهای اداری اقدام کنند.
علیزاده فرماندار بدره نیز گفت : در آزمونهای استخدامی، سهم بدره و دره شهر تجمیع شده و عمدتا شهروندان درهشهر باتوجه به جمعیت زیاد این شهرستان نسبت به بدره، در آزمونهای بدره بهکارگیری می شوند و افراد جویای شغل بدره ناکام میمانند.
وی افزود : موضوع سهمیه استخدام و به کارگیری نیروی اداری شهرستان بدره بایستی از شهرستان دره شهر مجزا و این مشکل مرتفع شود.
علیزاده ادامه داد : یکی دیگر از مشکلات شهرستان بدره عدم استقرار برخی ادارات مهم از جمله راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعزیزات حکومتی، ثبت اسناد و املاک است و ساکنان بدره برای انجام امور اداری خود به دره شهر مراجعه می کنند.
وی خاطرنشان کرد : در حال حاضر ۳۵ اداره در شهرستان بدره مستقر هستند که از این تعداد ۱۶ اداره دارای ساختمان دولتی و ۱۳ اداره فاقد چارت اداری است.
علیزاده یادآور شد: در شهرستان بدره برخی ادارات هنوز مستقر نشده اند و البته برای ایجاد مجتمع اداری با کمک بنیاد مسکن هفت هکتار از اراضی تملک شد که در صورت تأمین اعتبار این مجتمع احداث می شود./ع