عضو شورای شهر زنجان به عدم حضور پلیس در سطح شهر برای کنترل ترافیک اشاره کرد و گفت: پلیس یا حضور ندارد و یا اینکه نظاره‌گر است.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 09 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، مهدی طالب، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه علنی و رسمی شورا به وضعیت نامناسب ترافیک در سطح شهر از جمله هسته مرکزی شهر اشاره و اظهار کرد: مطالعات مربوط به این موضوع انجام و به شورای ترافیک ارائه شده است.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان بر ضرورت تشکیل شورای ترافیک شهر زنجان تاکید و تصریح کرد: این جلسه باید با حضور معاون عمرانی استاندار تشکیل و نسبت به تعیین تکلیف طرح مطالعاتی ترافیک شهری اقدام شود.
وی به بازگشایی‌های انجام شده در معابر شهری از جمله خیابان ۱۱ اعتمادیه و گونیه اشاره کرد و افزود: این بازگشایی‌ها عامل تشدید ترافیک شهری شده است.
طالب دلیل تشدید ترافیک شهر زنجان را عدم حضور پلیس در معابر دانست و ادامه داد: پلیس یا در این معابر حضور ندارد و یا اینکه اغلب نظاره‌گر است.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه دلیل عدم حضور پلیس در سطح شهر کمبود نیروی انسانی عنوان می‌شود، افزود: دلیل این مشکل هر که باشد باید مدیریت شود چرا که شاهد ترافیک بسیار زیاد در سطح شهر هستیم.
وی به رواج فرهنگ نادرست در بین مسوولان برای دست در جیب شهرداری کردن اشاره کرد و افزود: مسوولان هر وقت با مشکل مالی مواجه می‌شوند به سمت شهرداری دست‌درازی می‌کنند که فرهنگ درستی نیست.
طالب تاکید کرد: اولویت کار‌های فرهنگی در شهرداری زنجان، مسائل مرتبط با شهر و شهروندان است از این رو نباید تسلیم فشار برای تصویب لوایح شد.

اِلمان غواصان دریادلان در میدان بسیج نصب می‌شود که بر اساس مصوبه شورا بودجه این طرح معادل با ۱۹۳ میلیارد ریال است.
طرح مد نظر دارای ۳۰ متر ارتفاع با نورپردازی منطبق با المان و منازل اطراف بصورت قایق ترسیم شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار