عضو شورای اسلامی شهر زنجان به کاهش بارندگی و مشکلات ناشی از آن اشاره کرد و گفت: شهرداری باید متناسب با این شرایط برنامه‌ریزی و برای مکانیزه کردن آبیاری درختان برنامه‌ریزی کند.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 09 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، حسین حمزه‌لوپاک، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورا با تاکید بر تحقق‌نیافتن برخی از ردیف‌های غیر کوششی بودجه شهرداری زنجان اظهار کرد: باید تلاش شود، بودجه سال آینده حداقل کسری را داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان دفترچه عوارض، بهای خدمات، کمیسیون ماده ۱۰۰، عوارض نوسازی و دیگر خدمات را از بخش‌های مهم در لایحه بودجه شهرداری دانست و افزود: در ارائه لایحه بررسی این موارد باید تسریع شود، چرا که در دو ماه آینده تفریغ، عوارض و لایحه بودجه هم باید بررسی شود.
وی به کاهش قابل‌ملاحظه بارندگی و مشکلات ناشی از آن اشاره و تصریح کرد: شهرداری متناسب با این مشکل باید برنامه‌ریزی کند چرا که شاید در تامین آب شرب هم مشکلاتی بروز کند از این رو باید برنامه آبیاری مکانیزه درختان تسریع و نسبت به جمع‌آوری رفوژ‌های وسط خیابان به ویژه در مناطق غیرضروری اقدام کند.
حمزه‌لوپاک به انجام کار کارشناسی در مجموعه تفریحی خانه‌بوران به عنوان یکی از سرمایه‌های شهر زنجان توسط مشاور اشاره و تاکید کرد: نتیجه این مطالعه که در پنج بسته و زون سرمایه‌گذاری انجام شده منتشر نشده که باید هر چه زودتر منتشر شود.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان در بخش دیگری از جلسه و همزمان با بررسی لایحه نصب المان غواصان دریادل در میدان بسیج، با گلایه از انتخاب شعار‌ها و نماد‌های دیگر به جای شهر شور و شعور حسینی و همچنین غواصان دریادل به هنگام سفر رئیس‌جمهور به زنجان گفت: نمی‌دانم این شعار‌ها از کجا آمده در حالیکه پشتوانه فرهنگی زنجان این شعار و نماد‌ها هستند.
وی به نقض موجود در المان ۱۵ خرداد اشاره و تصریح کرد: این المان به ویژه در نورپردازی مشکل دارد.
حمزه‌لوپاک با تاکید بر حساسیت موجود نسبت به اجرای المان غواصان دریادل به ویژه نورپردازی آن ادامه داد: با توجه به باز بودن اطراف این میدان، انتظار انجام المان مد نظر با تأسیسات نورپردازی ویژه وجود دارد تا بتوان آن را به مردم شهر هدیه داد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار