استاندار خوزستان گفت: تجربه انقلاب نشان داد، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب خدایی و الهی و رنگ آن نیز سبقت الله است.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ 07 January 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب امروز ۱۷ دی ماه در نشست ستاد گرامیدشت دهه فجر که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: فجر یاد امام را زنده کردن است و باید قدرشناس امام باشیم. در ادامه نیز حضرت آقا جا پای امام گذاشتند و تجربه انقلاب نشان داد، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب خدایی و الهی و رنگ آن نیز سبقت الله است. در این سال‌ها حضرت آقا یک گام نسبت به امام راحل عقب ننشستند و این انقلاب همان انقلاب سال ۵۷ امام است و این مسیر تا تحویل آن به امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: فجر انقلاب فرا رسیده است و مجددا در بهمن ماه جشن های انقلاب برگزار می شود و از همه دستگاه ها و اقشار مختلف مردم از جمله ورزشکاران و هنرمندان دعوت می کنیم که این دوره پیروزی انقلاب را به زبان هنر و ورزش به نوجوانان و جوانان بیان کنند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه خانواده ها و نیز باشگاه های ورزشی و هنری در این زمینه برنامه ریزی کنند و در ایام دهه فجر بتوانیم سختی هایی که مستکبران بر ما ایجاد کرده بودند را عنوان کنند. خانواده شهدا، انقلابیون و ستم کشیده ها باید درباره این شرایط توضیح دهند.

وی افزود: ان شاءالله برای برگزاری دهه فجر باید جوانان میدان‌دار باشند و کار به آنها سپرده شود. بهترین زبان برای نشان دادن فجر زبان هنر است و باید جریان فجر به خوبی برای نسل جوان و نوجوان توضیح داده شود. باید نسل جدید را با انقلاب امام آشنا کرد و باید تاریخ سینه به سینه و چهره به چهره بیان شود. این کار نیاز به برنامه، ایده و فکر جدید دارد و باید خاطرات گذشتگان نیز مستندسازی شود.

حسینی محراب گفت: بحث انتخابات را هم داریم و باید از شورای نگهبان تقدیر کرد که به فرمان حضرت آقا عمل کردند و زمینه یک رقابت قوی را در کشور فراهم کردند. انتخابات پیش رو یک فجر دیگر است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار