معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون کمیته صلاحیت‌سنجی در فرمانداری شهرکرد فعالیت خود را آغاز کرده است و پس از اعلام نتیجه واگذاری زمین‌های فناوران 2 آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 31 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمدکاظم منزوی صبح امروز در نشست تخصصی با روسای اتحادیه‌های صنفی به مرتفع شدن مشکل اصناف در فناوران ۲ شهرکرد اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون کمیته صلاحیت‌سنجی در فرمانداری فعالیت خود را آغاز کرده است و پس از اعلام نتیجه واگذاری زمین‌های فناوران ۲ آغاز می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: طبق توافق انجام شده با شهرداری برای واگذاری واحد‌های صنفی تملیکی از طریق مزایده محدود برای صنف پوشاک و چاپخانه‌داران نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

منزوی ادامه داد: روند اداری برای اختصاص ۱۰۰ هکتار زمین به اصناف نیز در دست پیگیری است.

واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به اصناف

در ادامه این نشست فضل‌الله رحمتی مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت هم در پاسخ به مطالبه اصناف برای دریافت زیرساخت زمین در شهرک‌های صنعتی، گفت: بر اساس قوانین، واگذاری زمین برای صنوف تولیدی با سه کاربری صنعتی، خدماتی و کارگاهی با نرخ‌های تفکیکی وجود دارد.

وی افزود: با وجود زیرساخت موجود برای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به اصناف، ایجاد شهرک صنفی راهکار تخصصی‌تری برای توسعه و کمک به بازاریان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار