مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تکمیل زنجیره ارزش چند صنعت در استان خبر داد و گفت: زنجیره ارزش صنایع نساجی، پوشاک، شوینده، کاغذ و فولادی استان تکمیل شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 30 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، مجید گلشنی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به احیای ۶۰ واحد تولیدی در استان از آغاز کار دولت سیزدهم خبر داد و اظهار کرد: احیای این واحد‌ها منجر به اشتغال‌زایی برای ۲ هزار و ۳۹۲ نفر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان «فولاد آندیا، مجتمع فولاد آسین، واحد سرجین، الیاف مهر مرکزی و کیلوس» را از جمله واحد‌های احیا شده در مدت‌زمان فعالیت دولت مستقر اعلام کرد.
وی به احیای ۳۶ معدن در مدت زمان فعالیت دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: این اقدامات ۱۹۲ اشتغال هم ایجاد کرده است.
گلشنی از راه‌اندازی ۳۵۰ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۵۹ هزار میلیارد ریال از زمان استقرار دولت سیزدهم خبر داد و گفت: راه‌اندازی این واحد‌ها منجر اشتغالزایی برای ۱۰ هزار و ۳۳۸ نفر شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تعداد معادن آغازکننده فعالیت در دوره استقرار دولت سیزدهم را ۲۹ معدن اعلام کرد و افزود: آغاز فعالیت این معادن با سرمایه‌گذاری ۷۹۱ میلیارد ریال محقق شده که زمینه اشتغال ۱۲۷ نفر را فراهم کرده است.
وی تعداد پروانه‌های اکتشاف ارائه شده از آغاز به کار دولت سیزدهم را ۶۳ مورد با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
گلشنی تأکید کرد: زنجیره ارزش صنایع نساجی، پوشاک، شوینده، کاغذ و فولادی هم از آغاز فعالیت دولت سیزدهم در استان زنجان تکمیل شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار