رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ارتقا حوزه آموزش یکی اهداف کلان منطقه آمایشی آیت و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 28 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، قباد محمدی پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه(هفتم دی ماه) در نشست روسای دانشگاه ها، معاونین و مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه سه آمایش که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کلان منطقه آمایشی در سال ۹۴ با هدف بهره‌برداری از ظرفیت‌های منطقه‌ای هر منطقه از کشور و هم افزایی که در این مناطق می‌تواند شکل بگیرد مصوب شد.

وی افزود: مناطق مختلفی که در کشور وجود دارد هر یک ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متفاوتی دارند و مشکلاتی که در هر کلان منطقه وجود دارد نیز با دیگر کلان مناطق متفاوت است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در کلان منطقه سه آمایش، هم مرزی با کشور عراق باعث ایجاد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف شده و علاوه بر آن مشکلاتی را نیز به همراه دارد که می‌توان با هم‌فکری در کلان منطقه از این ظرفیت‌ها بهره برد و مشکلات را با همراهی یکدیگر پشت سر گذاشت.

وی عنوان کرد: بر این اساس با برگزاری نشست‌های کلان مناطق به صورت فصلی می‌توانیم با همراهی و هم‌فکری هم در ارتقا حوزه سلامت منطقه و هم‌گرایی که می تواند در این راستا شکل بگیرد دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

محمدی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته کلان منطقه سه آمایش در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی و تحقیقات و فناوری جزو کلان مناطق موفق کشور است و به خوبی توانسته از این ظرفیت استفاده کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش نیز که ارتقا آن از مهمترین اهداف کلان منطقه آمایشی است موفقیت‌های خوبی در کلان منطقه شکل گرفته که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار