برگزاری آیین تقدیر از بازنشستگان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:
آیین تقدیر از بازنشستگان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور مدیران و جمعی از بازنشستگان به همت روابط عمومی ستاد مناطق و همکاری مدیریت عملیات غیرصنعتی و مدیریت منابع انسانی در مجموعه فرهنگی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 25 December 2023

تابناک خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، عصر روز یکشنبه ۳ دی ماه 1402 آئین تقدیر از بازنشستگان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه با حضور مهندس علی رضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس محسن دهان زاده رییس هیات مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس شهرویی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، مهندس ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوالقاسم حبیبی پور مدیر منابع انسانی و دکتر افشون رییس هیات مدیره کانون کارمندان بازنشسته نفت خوزستان، در سالن اجتماعات شهرک نفت اهواز برگزار شد.

در این مراسم تعداد کثیری از کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند، به همراه خانواده خود شرکت داشتند.

در ابتدای این آیین دکتر افشون رییس هیات مدیره کانون کارمندان بازنشسته نفت خوزستان ضمن خیر مقدم به بازنشستگان محترم صنعت نفت، اظهار کرد: حدود ۳٠ هزار بازنشسته از صنعت نفت در شهرستان اهواز هستند که ۸ هزار نفر از آنها عضو کانون بازنشستگی استان خوزستان می‌باشند.

وی افزود: جهت رفاه حال این عزیزان سالیانه برنامه های متنوعی از جمله اعزام بازنشستگان به همراه خانواده، به مشهد مقدس، شمال کشور، جزیره زیبای کیش و سایر موارد در ایام تابستان به اجرا در می آید.

افشون با اشاره به امکان بروز بیماری‌هایی که کارکنان عموما پس از سنین بازنشستگی به آنها مبتلا می شوند، گفت: در شهرستان اهواز علاوه بر بیمارستان نفت، با چهار بیمارستان، آریا، مهر، آپادانا و اروند قرارداد داریم و بازنشستگان محترم می توانند از خدمات درمانی این بیمارستان ها نیز استفاده کنند.

رییس هیات مدیره کانون کارمندان بازنشسته صنعت نفت خوزستان با بیان اینکه با ۱٠ درمانگاه در سطح شهر قرارداد داریم، عنوان کرد: مراکز درمانی دیگری از جمله فیزیوتراپی، آزمایشگاه، داروخانه و غیره مورد قرارداد صنعت نفت هستند که بازنشستگان محترم می توانند از خدمات آنها نیز استفاده کنند.

وی در پایان سخنان خود اعلام کرد: که بسیاری از بازنشستگان از امکانات ورزشی و فرهنگی صنعت نفت استفاده نمی‌کنند و از آنها خواست که از این ظرفیت برای حفظ سلامتی خود بهره جوئی نمایند.

مهندس حبیبی پور مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ضمن آرزوی سلامتی برای بازنشستگان این شرکت، اظهار کرد: بازنشستگان بخشی از تاریخ پر افتخار کشور و صنعت نفت هستند که بر گردن همه ما حق بزرگی دارند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان مدال های افتخار این کشور و صنعت نفت هستند، افزود: کار کردن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی سن و سال نمی شناسد، به خاطر داریم که در طول دروان دفاع مقدس، دوران تحریم های ظالمانه شما با تمام تاب و توان برای استواری نظام مقاومت وجانفشانی نموده و امروز به وجود شما افتخار می کنیم.

در ادامه مهندس محسن دهان زاده رئیس هیات مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به ایراد سخنرانی خود پرداخته و ضمن تشکر از مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، روابط عمومی مناطق و دیگر بانیان برگزاری شایسته این مراسم، گفت: هر اقدامی انجام دهیم از جبران زحمات شما بازنشستگان به عنوان پیش کسوتان صنعت پر افتخار نفت ناتوان خواهیم بود.

وی افزود: اگر شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان یک قطب کلان اقتصادی و صنعتی، طی سالیان متمادی حائز جایگاه ارزشمندی در جنوب غرب کشور گردیده به یمن تلاش های مخلصانه شما بازنشستگان معزز بوده است.

ادامه این آیین با برنامه های مفرح و متنوعی از جمله اجرای کنسرت و موسیقی زنده هنرمند ملی استاد سالار عقیلی و گروه موزیکال همراه، اجرای گروه نمایش، پخش دو کلیپ قاب خاطره ها و گزارش جشن سال قبل، اجرای موسیقی زنده توسط خواننده بومی و شاخص استاد تاجمیری، برگزاری مسابقه میان تعدادی از بازنشستگان و اهدای جوایز همراه بود.

پس از اهدای 315 لوح تقدیر به پاس سال ها خدمت و پشتکار به بازنشستگان عزیز، پایان بخش این جشن باشکوه ضیافت شام به میزبانی روابط عمومی و مدیریت عملیات غیرصنعتی بود که طی آن مدیران مناطق نفتخیز جنوب در فضایی صمیمانه شام خود را در کنار بازنشستگان معزز صرف نمودند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار