استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: صدور اسناد مالکیت برای زمین‌های کشاورزی و مسکونی مردم در استان سبب کاهش مهاجرت، ایجاد اشتغال، آرامش و امیدآفرینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 23 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در حاشیه سفر رئیس سازمان اسناد و املاک کشور به چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری فرمانداران و مسؤولان مشکلات مربوط به صدور اسناد زمین‌های مسکونی و کشاورزی استان تا پایان سال به صورت یک کار نهضتی حل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حل مشکل اسناد زمین‌های مردم، سبب کاهش مهاجرت، ایجاد اشتغال و آرامش، امیدآفرینی و عدم سواستفاده دشمنان می‌شود.

وی افزود: دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و شورا‌های شهر و روستا باید سعی کنند مردم هزینه کمتری را برای دریافت سندهایشان پرداخت کنند.

حیدری با اشاره به طرح آمایش توسعه استان، بیان کرد: سند شهرک‌های صنعتی هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود، زیرا در افزایش تولید بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: در ۴۳ شهر استان به طور متوسط یک واحد صنعتی تبدیلی احداث شده است که علاوه بر ایجاد اشتغال، عدم خام‌فروشی محصولات را به دنبال دارد که بحث صدور اسناد در این خصوص موثر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ کار جدی باید در بحث صدور سند درنظر گرفته شود یکی تبدیل سند دفترچه‌ای به تک برگ و دیگری عدم دریافت هزینه در این خصوص است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار