فرماندار شهرستان سیروان:
فرماندار شهرستان سیروان گفت: برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی ۲ روستای پهنه‌بر و ورمیان، میزان ۹ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 23 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدباقر شریفی فرماندار شهرستان سیروان، در بازدید از روستاهای پهنه‌بر، ورمیان و باباشمس با بیان اینکه نگاه دولت به روستاها نویدبخش مهاجرت معکوس است، بیان داشت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مبلغ ۵ میلیارد ریال برای روستای پهنه‌بر و ۴ میلیارد ریال برای ورمیان در نظر گرفته شده است تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بتواند برخی از مشکلات زیرساختی آنان را برطرف کند.

 وی افزود: برنامه‌های مختلفی برای ایجاد زیرساخت‌ها در مناطق مختلف روستایی این شهرستان در حال اجرا است، که در صورت تحقق، باعث مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها می‌شود.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق مختلف روستایی دارد، ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب در سطح روستاهای شهرستان باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و مهاجرت معکوس به مناطق روستایی می‌شود.

شریفی با بیان اینکه بازدید از مناطق روستایی به منظور رفع مشکلات و توزیع عدالت اعتبارات است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۵۰ روستا بازدید میدانی انجام شده، مشکلات شناسایی و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح و پروژه‌های اولویت‌دار در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات زیرساختی در مناطق روستایی این شهرستان شناسایی شده و تلاش می‌شود که در کمترین زمان ممکن انجام شوند، تأکید کرد: مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات زیرساختی شهرستان بکار خواهند گرفت و به ترتیب اولویت اجرایی می‌شوند.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه رفع محرومیت‌زدایی از روستاهای سیروان در دستور کار قرار دارد، گفت: بازدید از روستاها از مهم‌ترین اولویت‌های کاری است و این موضوع به صورت مستمر از روستاهای مختلف شهرستان باهدف حل مسائل و مشکلات اهالی انجام می‌شود.

شریفی تصریح کرد: مردم باید طعم خدمات دولت را احساس کنند و این مهم زمانی محقق می‌شود که مسئولان خود را خادم مردم بدانند و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

اجرای طرح هادی و خدمت‌رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در مناطق روستایی شهرستان سیروان رضایت عمومی را در پی داشته است./ح

 

بیشتر بخوانید 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار