معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان دولت سیزدهم باید ۲۰ میلیون خانوار در کشور از مزایای فیبر نوری بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 21 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علی‌اصغر انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان دولت سیزدهم باید ۲۰ میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: تا کنون ۵ میلیون خانوار در کشور از مزایای فیبر نوری بهره‌مند شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا فصل بهار سال این میزان به ۸ میلیون خانوار برسد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری از استان‌های پیش‌رو در زمینه توسعه فیبر نوری بوده که تجهیز منازل و کسب و کار‌ها در دستور کار قرار دارد.

انصاری اضافه کرد: اتفاق مهم دیگری که باید انجام شود، اتصال مدارس است که در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه باید زمینه‌سازی تجهیز همه مشاغل به فیبرنوری انجام شود که این موضوع موجبات اشتغال و اقتصاد دیجیتال را فراهم می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: یکی از پروژه‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولویت قرار داده است اتصال روستا‌ها به خصوص روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به فیبر نوری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار