استاندار خوزستان گفت: این استان آمادگی لازم برای میزبانی از اعضای کاروان راهیان نور در یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را دارد.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 20 December 2023

تابناک خوزستان: علی‌اکبر حسینی محراب روز چهارشنبه در نشست قرارگاه مرزی راهیان نور اظهار کرد: پشتیبانی کامل دستگاه‌های اجرایی استان از حرکت کاروان‌های راهیان نور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در سال‌های گذشته برای حضور کاروان‌های راهیان نور اقدامات قابل قبولی انجام شده و امسال نیز با هماهنگی نیروی دریایی بستر سفرهای دریایی کاروان‌ها برای بازدید از عملیات‌های آبی دفاع مقدس افزایش می‌یابد.

حسینی محراب گفت: کاروان‌های راهیان نور در سفر به مناطق عملیاتی جنوب با خانواده‌های شهدا در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه و اهواز دیدار داشته باشند تا پیوند کاروان‌ها و خانواده شهدا مستحکم‌تر شود.

استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان در سال جاری اظهار کرد: حضور اعضای راهیان‌ها نور در این کنگره باعث افزایش عزت شهدا و خانواده‌های آنان خواهد شد.

وی توضیح داد: شوراهای تامین در شهرستان‌ها جلساتی را به صورت مرتب برگزار و نگرانی‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته و حضور راهیان نور، امنیت مضاعفی برای استان به دنبال دارد.

حسینی محراب با اشاره به تلاش برای اینکه یادمان‌های دفاع مقدس صاحب ردیف بودجه‌ای در بودجه عمومی کشور شوند گفت: این اماکن نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و برخی نیز فاقد زیرساخت مناسب هستند این در حالی‌ است که بنگاه‌های اقتصادی موجود در استان نیز باید در حفظ و صیانت از حرکت عظیم راهیان‌نور یاری رسان باشند.

همایش قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استانداران سراسر کشور و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان حال برگزاری است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار