استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت :بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی با همکاری دستگاه قضا در استان احیا و ارتقا ظرفیت یافته و دستگاه قضا با قاطعیت با سوداگری و ساخت و سازهای غیرمجاز مقابله کرده که جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 13 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا تکریم و معارفه دادستان نظامی استان ایلام افزود :  استان ایلام از نظر رسیدگی به پرونده‌های قضایی رتبه ۲۱ کشور بود که طی ۲ سال اخیر از رتبه ۲۱ به رتبه هشت کشور رسیده است که نشانگر کار جهادی دستگاه قضا در استان با مدیریت علیمحمدی رییس کل دادگستری استان، قضات و مجموعه دستگاه قضا است.

وی بیان داشت :  در نظام جمهوری اسلامی ارکان حاکمیت، قوه قضاییه، قوه مجریه و قوه مقننه است که شرح وظایف هر کدام تعریف شده و هم‌افزایی و تعامل این قوا موجب رضایتمندی مردم شده است.

بهرام نیا ادامه داد :  همدلی و تعامل خوب و سازنده‌ای بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و مجموعه دستگاه قضا برای خدمت به مردم در استان وجود دارد

وی گفت : ایام اربعین قضات در مرز مهران حضور داشتند و همه تلاش خود را بکار گرفتند.

 استاندار ایلام خاطرنشان کرد : برگزاری باشکوه اربعین موجب شد لبخند رضایت بر سیمای مقام معظم رهبری نقش ببندد و در دیدار با رییس جمهور، ایشان نیز از همه مردم استان و اعضای ستاد اربعین استان ایلام قدردانی کردند.

وی مطرح کرد :  در اربعین امسال بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند و رشد ۱۱ درصدی تردد در این مرز در مقایسه با سال گذشته به ثبت رسید./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار