مدیر بنیاد دستان مهربان شعبه استان کرمانشاه گفت: کمپین «یلدای مهربانی» با هدف کمک کردن به کودکان نیازمند در کرمانشاه برگزار می‌شود. 
کد خبر: ۱۱۴۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 12 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، به نقل از خبرآنلاین مریم مهرورزی اظهار کرد: به پاس رسوم دیرینه کشور ۳۰ آذر ماه به عنوان شب یلدا شناخته می‌شود.

 

وی افزود: این شب شبی است که به بهانه یک دقیقه طولانی بودنش خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند تا ساعات خوشی را در کنار هم سپری نمایند.

 

مدیر بنیاد دستان مهربان شعبه استان کرمانشاه تصریح کرد: شاید شب یلدا دیگر برای ما بزرگ‌ترها رنگ و بوی قدیم را نداشته باشد ولی کودکانی در سرزمینمان هستند که همین اتفاقات کوچک، آرزوی بزرگ آن‌ها است.

 

وی گفت: بنیاد دستان مهربان قصد دارد امسال هم به مانند سال‌های گذشته برای شب یلدا به همراه مردم کشورمان کمپینی با عنوان «یلدای مهربانی» آغاز کند.

 

این مسئول ادامه داد: به واسطه این کمپین در کنار یکدیگر می‌توانیم دل کودکان نیازمند را شاد کنیم و آداب و رسوم کهن کشورمان را زنده نگه داریم.

 

مدیر بنیاد دستان مهربان شعبه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم نوع‌ دوست و مهربان کرمانشاه برای حمایت از کودکان نیازمند و شرکت در کمپین یلدای مهربانی می‌توانند از طریق شماره حساب ۸۴۱۰۶۵۱۲۳۲ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۹۱۶۹۴۷۶۳ از این کودکان حمایت کنند تا در کنار هم، شب یلدای رنگینی را برای کودکان سرزمینمان رقم بزنیم.

 

مهرورزی بیان کرد: بنیاد دستان مهربان از سال ۱۳۸۶ توسط «شهرام فرجی» تأسیس و فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آغاز کرد.

 

وی عنوان کرد: دستان مهربان، سازمانی غیردولتی، غیرسیاسی، مستقل و مردم‌ نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند، به‌ ویژه زنان و کودکان نیازمند، با انگیزه‌ والای انسان‌ دوستی و کمک به هم‌نوعانِ محروم، با ۱۹ شعبه در کشور فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار