فرماندار ایلام:
فرماندار ایلام گفت: تعامل بین شهرداری و مخابرات جهت اجرای پروژه های زیرساختی مخابراتی ضروری است.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 12 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالصاحب  نادری در آئین معارفه سرپرست جدید مخابرات شهرستان ایلام اظهار داشت: پیشرفت و ترقی در کارها در سایه همکاری وحدت، همراهی و همدلی دستگاه ها با هم صورت می گیرد.

وی افزود: در این راستا تعامل میان شهرداری و مخابرات جهت اجرای پروژه های زیرساختی مخابراتی در شهرستان ایلام مهم و ضروری است.

فرماندار ایلام تاکید کرد: همکاری بین شهرداری و مخابرات خصوصا در بحث سخت‌افزاری و فنی می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شود.

نادری در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مهم در سال جاری افزود: ایجاد بستر های لازم و زیرساخت های مخابراتی قوی برای برگزاری انتخاباتی سالم در سطح شهرستان ایلام مورد تاکید و با اهمیت است.

در ادامه سید شهاب نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام ضمن تقدیر از حمایت و عنایت ویژه فرماندار و همکاری مجموعه ادارات، سازمانها و نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی به مجموعه مخابرات، وضعیت کنونی مخابرات را تشریح نمودند

در پایان این آیین؛ مهرداد علیمرادیان بعنوان سرپرست جدید شرکت مخابرات شهرستان معارفه و از چگنی مدیر سابق با اهدای لوح تجلیل شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار