معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش یلدای مهربانی در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷ 11 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسین سلمان‌پور با اشاره به اجرای طرح یلدای مهربانی ویژه فرزندان ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری، گفت: مردم نیکوکار و خیر این استان می‌توانند با پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی گرمابخش سفره‌های نیازمندان باشند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت کمک‌های ویژه شب یلدا، ادامه داد: مردم نیکوکار این استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا از طریق واریز به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست فرزندان ایتام و محسنین برسانند.

وی افزود: خیرین و نیکوکاران چهارمحال و بختیاری می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان بسته‌های معیشتی از جمله آجیل و میوه شب یلدا را به دست نیازمندان برسانند.

سلمان‌پور با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، خاطرنشان کرد: مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به شماره ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در طرح اکرام ایتام و محسنین در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار