کد خبر: ۱۱۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 18 October 2015
رئیس شورای شهر کرج بر توسعه سرانه‌های ورزشی در شهر کرج و فردیس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر کرج با اعلام اینکه توسعه فضاهای ورزشی با هدف ارتقای سلامت جامعه یکی از مهمترین نیازهای کلانشهر کرج و فردیس است، افزود: باید تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی‌ها و اختصاص اعتبارات لازم فضاهای ورزشی را ارتقاء دهیم.

وی بر توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان فردیس به عنوان یک شهرستان تازه تأسیس تأکید کرد و اظهار کرد: شهرستان فردیس به اختصاص زمین برای احداث مجموعه‌های ورزشی از مهمترین اقداماتی است که می‌توانیم برای توسعه ورزش در این شهرستان انجام دهیم.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود از واگذاری 2500 متر از اراضی فردیس به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد و گفت: تخصیص زمین به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از سوی شهرداری کرج در راستای افزایش سرانه‌های ورزشی شهرستان فردیس یکی از مهمترین اقداماتی است که در مسیر تحقق توسعه فضاهای ورزشی در این شهرستان انجام شده است.

در ادامه این نشست محمدصادق باغستانی عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی تأکید کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه پروژه‌های ناتمامی در زمینه ساخت فضاهای ورزشی در شهرستان فردیس وجود دارد، لذا لازم است تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای تکمیل این پروژه‌ها انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار