مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون سازمان آب و برق خوزستان از آغاز تعمیرات اساسی سالیانه واحد اول این نیروگاه توسط مهندسان و تکنسین های فنی شرکت از تاریخ ۴ آذر ۱۴۰۲ به مدت ۱۹ روز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 26 November 2023

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “الماس سنایی مطلق” با اشاره به اینکه واحد اول نیروگاه مارون از سال ۱۳۸۳ به بهره برداری رسیده و  بیش از ۶۳ هزار ساعت کارکرد و تولید انرژی داشته است، تصریح کردگفت: هرساله براساس دستورالعمل های سرویس و نگهداری، از قسمت ها و تجهیزات مختلف نیروگاه بازرسی بعمل می آید تا شرایط برای تولید پایدار و کارکرد بدون خطا طی یکسال فراهم گردد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته سرویس های دوره ای پست بلافصل نیروگاه نیز همزمان انجام خواهد شد که از اهم این فعالیت ها می توان به شستشوی کامل تجهیزات پست، تست سیستم حفاظت اشاره کرد. این فعالیت ها در طی ۴ روز همزمان با واحد یک صورت می پذیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون تصریح کرد: از مهمترین و عمده ترین فعالیت های این دوره تعمیرات سالیانه ، تست های دوره ای و پایش وضعیت ژنراتور و ترانس اصلی خواهد بود.

تعمیرات سالیانه بخش مهمی از فعالیت های تعمیرات پیش گیرانه هستند که بمنظور بررسی وضعیت موجود، کاهش هزینه ها، افزایش عمر مفید تجهیزات، حفظ شرایط مطلوب تجهیزات و بالابردن قابلیت اطمینان دستگاه ها و کاهش خروج از واحد تجهیزات انجام می شود.

 
 
برچسب ها: تعمیرات ، نیروگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار