مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری اجتماع عزادران فاطمی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ 29 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر حجت الاسلام یوسف احمدی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار کرد: سیره حضرت زهرا (س) برای تمام مسلمانان به ویژه بانوان و دختران یک الگو است که نیازمند تبیین این سیره برای بانوان هستیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که فاطمیه امسال صورت می‌گیرد توزیع پرچم عزای حضرت زهرا (س) توسط سازمان تبلیغات اسلامی برای نصب بر سر درب منازل است که این مهم آغاز شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی فرصتی را برای نشر معارف حضرت زهرا (س) فراهم کرده، محتوا‌هایی تولید شده که توسط فعالان مجازی منتشر و به اشتراک در فضای مجازی می‌رسد.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: هیأت‌های مذهبی سراسر استان کرمانشاه نیز ویژه برنامه‌هایی برای ایام فاطمیه برگزار خواهند کرد تا بتوانیم بیشترین بهره را از این ایام داشته باشیم.

وی ادامه داد: توجه ویژه به بحث روضه‌های خانگی و ترویج این سنت حسنه نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد تا بتوانیم در نشر هر چه بیشتر معارف حضرت زهرا (س) تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همچنین در ۲۶ آذر سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اجتماع عزاداران فاطمی درب مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه جهاد تبیین وظیفه اصلی امروز ما است، خاطر نشان کرد: از رسانه‌های استان کرمانشاه دعوت می‌کنیم تا در پوشش این جلسات و اجتماعات شرکت کنند و شکوه مجالس عزاداری با به تصویر بکشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار