مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه در طول خدمت دولت سیزدهم یک هزار و 67 اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 25 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به عملکرد درخشان گاز زنجان در راستای خدمات‌رسانی به بخش محروم و کم بضاعت جامعه در طول خدمت دولت انقلابی، اظهار کرد: با تلاش و پیگری مسئولان گاز زنجان در ۶ ماهه نخست امسال ۲۱۴ انشعاب رایگان به جامعه هدف ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز، فقط برای یک‌بار از پرداخت حق انشعاب معافند، خاطر نشان کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

وی همچنین از معافیت پرداخت هزینه گازب‌ها در صورت رعایت مصرف بهینه توسط مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: در راستای جمع‌آوری اطلاعات، لازم است خانوار‌های مستمری‌بگیر اطلاعات قبوض گاز خود را در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار دهند تا به نسبت نوع مصرف انرژی از تخفیف یا رایگان کامل بهره‌مند شوند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار