اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی با عنوان «پیشگامان رهایی» به مناسبت سالروز تأسیس بسیج دانشجویی در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 24 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، صبح امروز اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی تحت عنوان پیشگامان رهایی با حضور مدیران استانی، رؤسای دانشگاه‌های استان و حضور پرشور دانشجویان بسیجی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و به مناسبت سالروز تأسیس بسیج دانشجویی توسط امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمدامین بخشیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در این تجمع ضمن تقدیر از حضور دانشجویان انقلابی به بهانه دوم آذرماه، سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه اظهار کرد: شخصیت حضرت امام خمینی (ره) با هدف گذاری درست و مؤثر و باهدف ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و پاسداری از اصول تغییرناپذیر «نه شرقی و نه غربی» بنای تشکیل این تشکل انقلابی را پایه‌گذاری کردند.

وی با ترسیم ماهیت بسیج دانشجویی افزود: در سال‌های بعد از این فرمان تاریخی و بزرگ، این مسیر توسط دانشجویان پیرو اسلام و امام بزرگوارمان پیموده شد و بر اساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، رسیدن به نقاط تعالی و اوج قله با حضور و همت همین دانشجویان انقلابی و متعهد خواهد بود.



فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با ترسیم شخصیت دانشجو و تأثیر به‌سزای حضورش در جامعه اظهار کرد: دانشجو از جنس دغدغه و خدمت است و در هر عرصه‌ای که پا می‌گذارد با حضور آگاهانه و عالمانه خویش به حرکت در جامعه سرعت و شتاب می‌بخشد.

بخشیان ادامه داد: دانشجو اهل فکر و اندیشه است و این خصوصیات جریان سازی او را در هر موضوعی با تأثیر بیشتری همراه می‌سازد.

وی افزود: دانشجوی انقلابی و متعهد با تکیه بر دانش و اندیشه‌ای که مبنای آن، اسلام و قرآن است، می‌تواند آینده این کشور را در دست بگیرد و قدم‌های مهمی در بسترسازی تمدن نوین اسلامی بردارد.

این مراسم در پایان با تجلیل از رده‌های برتر بسیج دانشجویی به کار خود خاتمه داد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار