فریاد خوزستانی‌ها در حمایت از غزه طنین‌انداز شد؛
مردم شکرستان ایران امروز بار دیگر با تجمع پرشور خود در بلوار آیت الله بهبهانی اهواز جنایات سفاکانه رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 19 November 2023

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این اجتماع بزرگ، خانواده بزرگ نیشکر همگام با سایر اقشار، با گام‌‌هایی استوار و مشت‌‌هایی گره کرده، فریاد مرگ بر صهیونیسم سردادند و بانگ مظلومیت فلسطین را فریاد زدند و اقدام وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرد.

این تجمع و راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم اهواز برگزار شد و راهپیمایان با در دست دادشتن پلاکاردهای «القدس النا» ، «آمریکا رو به افول است» و سردادن شعارهای لبیک یا خامنه ای بار دیگر انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیست و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در حاشیه این اجتماع بزرگ، دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم و اعلام کرد که غیرت و وجدان هیچ انسانی نمی‌تواند در مقابل این جنایات ساکت باشد.
استاندار خوزستان نیز در حاشیه تجمع حمایتی مردم، اظهار کرد: طوفان الاقصی خط بطلانی است و بر پایه‌های رژیم

صهیونیستی و طبق وعده خداوند، ظلم پایدار نخواهد بود و به‌زودی شاهد پیروزی جبهه حق علیه باطل خواهیم بود.
علی اکبر حسینی محراب افزود: اقشار مختلف مردم اهواز امروز هم همانند گذشته پشتیبان ملت فلسطین مظلوم هستند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیروزی نهایی جبهه مقاومت باشیم.

در راهپیمایی مردم اهواز، قشرهای مختلف مردم از جمله پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد حضور یافتند و حمایت خود را از مظلومیت مردم فلسطین اعلام کنند. رژیم غاصب صهیونیستی با حملات وحشیانه خود تاکنون موجب شهادت بیش از ۱۲ هزار نفر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار