استاندار زنجان گفت: مقاومت مردم فلسطین و ایستادگی آنان در برابر غاصبان، به شکست رژیم صهیونیستی منجر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 18 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی روز شنبه در راهپیمایی گسترده مردم زنجان در حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه، افزود: رژیم جعلی اسراییل بر مبنای تبعیض، ترور و تعدی شکل گرفته و ماهیت این رژیم بر این سه عنصر استوار است.

وی به تاریخچه شکل گیری انتفاضه فلسطین که بر خاسته از حرکت مردمی بوده اشاره کرد و اظهار کرد: انتفاضه دوم که با سازماندهی حماس و جهاد اسلامی شکل گرفت به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شد.

استاندار زنجان گفت: بنابر وعده الهی با ایستادگی و مقاومت، غده سرطانی صهیونیسم محو خواهد شد.

افشارچی با بیان اینکه جهت گیری جمهوری اسلامی جهت گیری درستی درباره فلسطین است، اظهار کرد: در یک ماه گذشته آن عظمت پوشالی که رژیم صهیونیستی برای خودش درست کرده بود، فرو ریخت.

به گزارش ایرنا، شهروندان زنجانی عصر شنبه همگام با مردم سراسر کشور در حمایت از کودکان مظلوم و ستمدیده غزه و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعار‌هایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر همبستگی خود با ملت مظلوم و ستمدیده غزه و فلسطین تاکید کردند.

حضور نوجوانان و جوانان در مراسم امروز چشمگیر بود که با شعار "استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" از چهارراه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب شهر زنجان حرکت و راهپیمایی کردند.

همچنین شرکت کنندگان با در دست داشتن دست نوشته و پلاکارد بر ضرورت حمایت از مردم بی دفاع غزه تاکید کردند و با شعار "مرگ بر آمریکا"، "اسراییل نامشروع، اسراییل کودک کش" و "هیهات من الذله" بار دیگر خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام کردند.

مراسم مشابهی نیز صبح امروز با حضور گسترده مردم به ویژه دانش آموزان در دیگر شهرستان‌های استان از قبیل ابهر، خرمدر، ماهنشان، خدابنده، ایجرود و سلطانیه برگزار شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار