استاندار زنجان با بیان اینکه رژیم جعلی اسراییل طبق آن چیزی که در کتاب‌های خودشان نوشته شده است بر مبنای سه کلمه تشکیل و توسعه پیدا کرده است، گفت: تبعیض، ترور و تعدی ماهیت کشور غصبی اسراییل را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 18 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان عصر امروز در جمع راه‌پیمایی زنجانی‌ها که هم‌زمان با سراسر کشور در حمایت از مادران و کودکان غزه برگزار شد، ضمن تشریح چگونگی تأسیس رژیم منحوس صهیونیستی اظهار داشت: رژیم جعلی اسراییل طبق آن چیزی که در کتاب‌های خودشان نوشته شده است بر مبنای سه کلمه تشکیل و توسعه پیدا کرده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تشکیل رژیم جعلی بر مبنای سه کلمه شامل تبعیض، تعدی و ترور ایجاد شده است، گفت: این سه کلمه باعث شده است که رژیم صهیونیستی توسعه سافته و بزرگ‌تر شود ضمن اینکه ما بحث ترور را در کشور خودمان شاهد بوده‌ایم که با ترور دانشمندان کشورمان مانع رشد و پیشرفت کشورمان شدند.

وی با بیان اینکه در بازه‌ای از زمان رژیم صهیونیستی سعی کرد کشور‌های اطراف را هم با ترور و تعددی بگیرد مثل جنوب لبنان در دهه ۸۰ میلادی، اضافه کرد: تبعیض، ترور و تعددی ماهیت کشور غاصب صهیونیستی را نشان می‌دهد.

استاندار زنجان به تشریح تاسیس گروه‌های مختلف در فلسطین پرداخت و اضافه کرد: بعد از اتفاقاتی که در فلسطین رخ می‌دهد انتفاضه آغاز می‌شود که این حرکت مردمی، مردم فلسطین است که ریشه در توده مردم چه در غزه و چه در کرانه باختری داشت.

وی با بیان اینکه انتفاضه نخست باعث خستگی ارتش رژیم صهیونیستی می‌شود، گفت: بعد از اینکه با وقوع اتفاقاتی انتفاضه اول فروکش می‌کند، انتفاضه دوم به وجود می‌آید که هماهنگی و سازماندهی آن توسط سازمان یک مجموعه به نام حماس و جبهه اسلامی ایجاد می‌شود.

افشارچی بیان داشت: حماس و جبهه اسلامی علاوه‌بر ساماندهی و حرکت مردمی، یک شاخه نظامی هم ایجاد کردند که از آن زمان این حرکت تبدیل به کابوس رژیم صهیونیستی شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه این حرکتی که با عنوان حماس می‌بینیم، مبنای این حرکت شهادت است، گفت: این یک حرکت دینی و مذهبی است که نهایتاً به شکست رژیم غاصب صهیونیستی منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه خداوند در سوره «اسرا» بشارت داده است که اسراییل زمین خواهد خورد، گفت: با این بشارت زندگی می‌کنیم و به هر شکلی هم که شده است از مظلوم دفاع کنیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار