رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در حوزه‌های پویانمایی، نرم‌افزاری موبایلی و بازی‌سازی موبایلی آغاز به کار کرد.  
کد خبر: ۱۱۳۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 18 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه صبح امروز (شنبه ٢٧ آبان ماه) در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه آغاز به کار کرد.

موضوع مسابقات در حوزه پویانمایی شامل زندگینامه و روایت شهدای شاخص استان کرمانشاه‌، تشریح عملیات‌های دفاع مقدس در استان کرمانشاه، رشادت‌های مردم استان در دفاع مقدس و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف با نگاهی به رشادت‌های مردم در دفاع مقدس است.

در موضوع نرم‌افزاری موبایلی شامل شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه با تمرکز بر جاذبه‌های راهیان نور و دفاع مقدس و در حوزه بازی‌سازی موبایلی شامل رزم دفاع مقدس با محوریت عملیات‌های استان و بازی در حوزه‌های تربیتی، تاریخی، دفاع مقدس و ظرفیت‌های گردشگری استان است.

افشار محمدی معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این رویداد اظهار کرد: در غزه مستکبرین به طرز فجیعی در حال کودک کشی هستند و امروز مستکبرین و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار چهره زشت خود را نشان دادند.

وی افزود: آمریکا اعلام کرد مستقیما با تجهیزات و نیرو وارد این جنگ شده و پشتیبان رژیم غاصب اسرائیل است.

افشار محمدی معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: هویت جعلی رژیم صهیونیستی فرو ریخته و سال گذشته مستکبران پای کار آمدند تا رژیم ما را از بین ببرند اما موفق نشدند.

وی گفت: خروش آزادی‌خواهان جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه اتفاق تازه‌ای است که رخ داده و امروز در خفقان رسانه‌ای در کشورهای اروپایی و آمریکا افراد آزادی خواه چه بسا غیر مسلمان در حمایت از مردم مظلوم غزه پای کار می‌آیند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز غزه میدان تفسیر آیات قرآن کریم بر روی زمین است و مظلومیت مردم غزه، خروش آزادی‌خواهان و جسارت رزمندگان فلسطینی نشانه آن است.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است» و مقام معظم رهبری فرمودند «بزرگترين دشمن رژیم آمریکا، مردم آمریکا هستند» و این سخنان امروز در حال تفسیر شدن است.

این مسئول بیان کرد: راهبرد جنگ با غزه امروز ترکیبی است در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی است و بخشی از آن معطوف به ادراک سازی در کودکان است و امروز نبرد در این جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها است و در رأس نقشه‌های دشمن تبلیغ است و علاج آن تبیین است.

حضور ٢١ تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه


سعید کریمی رئیس قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این رویداد اظهار کرد: ٢١ تیم با استعداد ٩۵ نفر در این رویداد شرکت می‌کنند و نشان می‌دهد روحیه رقابت خواهی و چالش خواهی در بین جوانان، نوجوانان و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و گرافیک وجود دارد.

وی افزود: تیم‌هایی از شهرستان‌های مختلف استان کرمانشاه در این رویداد حضور دارند در حالی که سال ١۴٠٠ بیشتر تیم‌ها کرمانشاهی بودند اما هم اکنون از کنگاور، هرسين، روانسر و سایر شهرستان‌ها اعضا داریم.

رئیس قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: میزبان قشری هستیم که مورد کم لطفی قرار دارند و آن متخصصین حوزه آی.تی و تولیدات گرافیکی هستند و بخشی از مهاجرت‌ها به خارج از کشور هم از این حوزه است.

وی با اشاره به برطرف کردن چالش مهاجرت متخصصین حوزه آی.تی ابراز کرد: راه حل این است که فرصتی را فراهم کنیم که متخصصان این امر شناسایی شده و دستگاه‌ها و نهادها از آن‌ها حمایت کنند و متخصص ما برای امرار معاش و داشتن یک حقوق کافی و زندگی ساده به خارج از کشور مهاجرت نکند.

این مسئول تشریح کرد: رویدادها فرصتی را برای شناسایی فراهم می‌کنند و در نهایت منتهی به به کارگیری افراد متخصص می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از کمیته‌های کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه کمیته فضای مجازی و رسانه است و در اتاق فکر کنگره به این نتیجه رسیدیم رسانه و فضای مجازی بهترین راه درگاه ارتباطات با نوجوانان و جوانان است.

این مسئول تشریح کرد: لذا رویداد تولید محتوای بسیج را با محوریت کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه آغاز کردیم و با استعداد ٩۵ نفر در رشته‌های پویانمایی، نرم افزارهای موبایلی و بازی‌سازی موبایلی به صورت ۴٨ ساعته برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: هیئت داوری وظیفه ارزیابی محصولات رویداد را بر عهده دارند و انتظار نداریم در ۴٨ ساعت محصول کامل تولید شود، برآیند این محصول ارزیابی می‌شود و برآیند به صورت شورایی است یعنی تمام داوران حق رأی دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار