علیرضا افشار، با حکم فرمانده سپاه استان زنجان به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ابهرمعرفی شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ 06 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیین تکریم و معارفه سپاه شهرستان ابهر عصر امروز با سخنرانی سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و با حضور مسوولان شورای اداری شهرستان، ائمه جمعه شهرستان در سالن اجتماعات بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

در این مراسم سردار جهان‌بخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان در حاشیه این آیین ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مظلوم غزه اظهار داشت: در شرایط حساسی که در جهان و منطقه در حال وقوع است نیاز به دشمن‌شناسی است که در قرآن کریم هم به این موضوع تاکید فراوانی شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان گفت: مردم ایران با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) قیام کرده و آمریکایی‌ها را که همه امورات نظامی، اقتصادی، سیاسی و... ایران را دست داشتند از کشور بیرون راندند.

سردار کرمی با اشاره به اذعان آمریکایی‌ها به قدرت تصمیم‌گیری امام خمینی (ره) گفت: مردم گوش به فرمان امام بودند و با هدایت وی نخستین شکست ابرقدرت‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم خورد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با بیان اینکه آمریکایی‌ها عقب‌نشینی نکردند و جنگ ۸ ساله را به مردم کشورمان تحمیل کردند، ادامه داد: در این جنگ آمریکا و کشور‌های زیادی پشتیبان رژیم صدام بودند و در اوج پیش‌روی‌های عراق به خاک کشور، امام بسیج عمومی را اعلام کردند و مردم برای دفاع از کشور وارد جنگ شدند و اجازه ندادن حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

وی گفت: مردم با پیوند قلبی که با امام راحل داشتند و با جان‌فشانی‌هایشان در ۸ سال جنگ تحمیلی دشمنان پیروز شدند و به گفته امام راحل ما توانستیم ابهت غرب را بشکنیم.

سردار کرمی با اشاره به خدمات ارزنده و جهادی سپاه در کشور از زحمات ۵ ساله سرهنگ پاسدار محسن احمدی تبار تقدیر و سرهنگ پاسدار علیرضا افشار را به عنوان فرماندهی جدید ناحیه ابهر معرفی کرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار