معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت:مردم از ما انتظار دارند که امین رأی آنان باشیم و با توجه به شایستگی اعضای هیئت های اجرایی، مردم با اطمینان کامل در انتخابات با مشارکت حداکثری شرکت می کنند.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 05 November 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد سبحان حسنی  در نشست با هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ایوان، اظهار کرد:  خدا را شاکر هستیم امروز هدفی که امام راحل دنبال می‌کردند در بسیاری از نقاط جهان محقق شده و ملت های جهان بیدار شده اند که امروز علائم و نشانه‌های آن را هم در حال مشاهده هستیم.

حسنی  افزود: تا کنون همه فرآیندهایی که تا امروز می‌بایست در موعد مقرر انجام می‌شد در سطح استان انجام شده است و در سطح شهرستان ایوان هم به همین منوال بوده است.

وی بیان کرد: از روز گذشته فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز  شده و در چارچوب قانون و تعاملی که بین هیئت اجرایی و نظارت وجود دارد و بر اساس مستندات این فرآیند را طی خواهیم کرد و در مراحل بعد هم به موقع فرآیندهای دیگر را دنبال می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: مردم از ما انتظار دارند که امین رأی آنان باشیم و با توجه به شایستگی اعضای هیئت های اجرایی، مردم با اطمینان کامل در انتخابات با مشارکت حداکثری شرکت می کنند.

وی یادآور شد: در حوزه زیرساختی و فنی مشکل خاصی نداریم ولی برای اطمینان کارشناسان حوزه فناوری با بررسی مسائل زیرساختی، تمام تمهیدات لازم را انجام خواهند داد که در روز انتخابات مشکل و یا وقفه‌ای نداشته باشیم.

حسنی تاکید کرد: در بحث امنیت شعب هم تمهیدات لازم اندیشه خواهد شد، البته مشکلی در بحث امنیت نخواهیم داشت و فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی شهرستان و نماینده عالی دولت در اجرا اقدامات لازم را صورت خواهند داد.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر اینکه باید اقدامات و فعالیت به موقع و دقیق باشد، بیان کرد: ممکن است به خاطر یک شایعه که حتی اساسی هم نداشته باشد، مسئله‌ای برای ما به وجود آید، لذا فرماندار به موقع پاسخگوی شبهات باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: در عصری که سرعت انتقال اطلاعات و سرعت تولید شایعه مسئله ساز خواهد شد لذا اشراف ما و به موقع پاسخ دادن بسیار مهم است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار