معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر لزوم رعایت مساله اخذ یک‌ضامن برای تسهیلات ازدواج در بانک های ایلام تاکید کرد و گفت: مدیرانی که خلاف دستورالمعل عمل کنند با آنها برخورد صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 18 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار عباسی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها، اظهار کرد: منابع داخلی بانک‌ها در بحث پرداخت تسهیلات، ایجاد اشتغال‌زایی و تولید بسیار کمک می‌کند.

وی یادآور شد: مدیران ارشد بانک‌های استان در بحث نظارتی دوربین‌های خود را فعال کنند و سیستم‌های بانک تحت مدیریت خود را به‌روزرسانی کنند و در بحث کلاهبرداری تذکرات لازم را به شهروندان دهند و آنان را آگاه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تصریح کرد: در بحث تسهیلات ازدواج بانک‌ها نسبت به رعایت نمودن یک‌ضامن رعایت کنند و چنانچه هر کدام از بانک‌ها برای چنین تسهیلاتی بیشتر از یک ضامن تقاضا کنند، خلاف دستورالعمل ابلاغی عمل کرده و با مدیر آن بانک برخورد خواهیم کرد.

وی یادآور شد: بانک‌های استان در بحث پرداخت تسهیلات برای ترویج موضوع ایثار و شهادت با بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس همکاری و مساعدت داشته باشند همان‌طور که در بحث اربعین کمک کردند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار