معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ۶ هزار و ۱۲۸ نفر از زوج های جوان این استان اکنون در صف دریافت تسهیلات ازدواج قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 17 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا حسین آذرکمند اظهار کرد: تا پایان شهریورماه سال جاری ۱۱ هزار و ۸۸۵ نفر از زوج های جوان متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج که ۶۶ درصد از کل متقاضیان را در سال جاری تشکیل می دهد توانستند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: استان کرمانشاه در پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور رتبه هفتم را داشته و پنج درصد بیشتر از میانگین کشوری توانسته این تسهیلات را در اختیار زوج های جوان قرار دهد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مبلغ کل تسهیلات ازدواج پرداخت شده تا پایان شهریورماه به متقاضیان را ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در مجموع در این استان تاکنون ۱۸ هزار و ۱۳ نفر متقاضی دریافت این تسهیلات بودند.

آذرکمند یادآور شد: در بین بانک هایی که این تسهیلات را به متقاضیان پرداخت می کنند بانک ملی کاملا به روز عمل کرده ولی سایر بانک ها به ویژه بانک های خصوصی در پرداخت ها با تاخیر مواجه شده اند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان آذرماه متقاضیان در صف تسهیلات ازدواج در استان کرمانشاه به صفر برسد اضافه کرد: یکی از عمده مشکلات دریافت کنندگان این تسهیلات در کنار تضامین درخواستی بانک ها از زوج های جوان به متقاضیانی بازمی گردد که تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند و بانک ها این دسته از متقاضیان را به عنوان بدهکار بانکی محسوب کرده و به آنها تسهیلات ازدواج پرداخت نمی کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار