سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان و مدیر هماهنگی امور ادارات و نمایندگی‌های تابعه اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان در احکامی منصوب شدند.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 15 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، در حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مریم طاهردوست‌محمدی به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان منصوب شد.

در حکم انتصاب طاهردوست‌محمدی، به امضای امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان آمده است: نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسؤولیت‌پذیری سرکارعالی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان، منصوب می‌شوید.

تعامل خوب و سازنده با بخش خصوصی و همکاران آن مجموعه و سایر ادارات و نهاد‌های آن شهرستان به‌خصوص فرماندار سمنان، پاسخ به‌هنگام ارباب‌رجوع و بهره‌گیری از توان ظرفیت‌های شهرستان در راستای نیل به اهداف سازمانی ازجمله وظایف مورد انتظار است.

امید است، تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری را خواهانم.

طاهردوست‌محمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و به‌عنوان کارشناس سرمایه‌گذاری و طرح‌های گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان مشغول به فعالیت است.

مراسم معارفه سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ در فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.

پیش از این، بهمن اخلاقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان بوده است.

معرفی مدیر هماهنگی امور ادارات و نمایندگی‌های تابعه اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان

همچنین در حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، بهمن اخلاقی به‌عنوان مدیر هماهنگی امور ادارات و نمایندگی‌های تابعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.

در حکم انتصاب اخلاقی به امضای امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان آمده است: با عنایت به ضرورت ساماندهی، هماهنگی و ارزیابی عملکرد و نظارت بر فعالیت‌های رؤسای ادارات و نمایندگی‌های تابعه شهرستانی با اهداف سازمانی و حسن اجرای وظایف و امور محوله از سوی معاونین محترم و مدیریت اداره کل، ایجاد فرایند مناسب جهت پیگیری امور واحد‌های مختلف و خدمت‌رسانی به مردم، با حفظ سمت به‌عنوان مدیر هماهنگی امور ادارات و نمایندگی‌های تابعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب می‌شوید.

امید است تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار