استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دولت در حوزه مسکن انرژی زیادی را هزینه می‌کند، گفت: با اقدامات انجام شده دیگر هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در این حوزه وجود ندارد و سعی می‌شود خانه‌ها با سرعت بیشتر تحویل داده شود و نباید تاخیرها، موضوع را تلخ کند چرا که مسکن‌دار کردن مردم اتفاق شیرینی است که این شیرینی باید در کام مردم احساس شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 15 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان بعدازظهر امروز در شورای مسکن استان انجام بازرسی را موجب رو شدن نقاط مثبت و منفی کار در حوزه مسکن دانست و اظهار کرد: این بازرسی‌ها به شنیده شدن حرف‌ها و انتقال آن‌ها کمک خواهد کرد تا در شورای‌عالی مسکن بیان شود.
استاندار زنجان با تأکید بر اینکه جلو بودن زنجان در احداث مسکن‌های حمایتی موجب رو شدن مشکلات شد از این رو مسؤولان هم برای رفع آن پیشگام شده در واقع اذیت شدند، افزود: خاکریز‌های حوزه مسکن توسط زنجان فتح شد چرا که پیشرو بود و معضلات جلوتر از دیگر استان‌ها رو شد که کافی نبودن تسهیلات ۳۵۰ میلیون‌تومانی و بالا بودن درصد و همچنین مشکلات بیمه از جمله آن‌ها بود که نتیجه همه این اقدامات کاهش قیمت تمام شده خواهد بود.
وی با ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد متمم تسهیلات مسکن برای ۲ هزار واحد مسکن حمایتی و پایان کار برای ۲ هزار واحد دیگر افزود: از قرار دیگر مشکلات بزرگی نخواهیم داشت و در سراشیبی کار قرار گرفته‌ایم.
افشارچی با تاکید بر اینکه بر اصل کار در مسکن حمایتی بر عهده بانک مسکن قرار داشته است، تصریح کرد: از به بعد باید شفاف حرکت کرده و برای سفر رئیس‌جمهور باید ۲ هزار واحد مسکن آماده تحویل شود.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه کار‌های بزرگی در غرب زنجان در حال انجام است، ادامه داد: قرار گرفتن منطقه ویژه اقتصادی، شهرک‌ای تی و فرودگاه در این منطقه، این منطقه را به لحاظ اجرای پروژه از جمله کوی زیتون ویژه کرده است به‌ویژه اینکه شهرداری هم اقداماتی برای حل مسائل ترافیکی آن در دست انجام دارد.
وی از اجرای پروژه کمربندی زنجان در منطقه کوی زیتون خبر داد و گفت: اجرای این پروژه ضمن زنده کردن، لیل‌آباد موجب خارج‌شدن زیتون از بن‌بست خواهد شد.
افشارچی با توصیه به مدیران برای آغاز کار در لیل‌آباد گفت: عملیاتی‌شدن الحاق این زمین به زنجان، موجب حل مشکل موجود در طرح جوانی جمعیت، با اعطای ۶۰۰ قطعه زمین به متقاضیان باقیمانده خواهد شد.
استاندار زنجان با بیان اینکه انرژی مسؤولان باید در بخش‌های دیگر از جمله خود مالکین هزینه خواهد شد، ادامه داد: در مورد کنترل قیمت اجاره باید به استفاده از دولت الکترونیک اقدام شود که زمینه آن از طریق ثبت اطلاعات توسط عامل اجرایی مانند بنگاه فراهم می‌شود و در واقع هیچ تسلطی بر اطلاعات موجود در این حوزه وجود ندارد که باید رفع شود.
وی با تاکید بر اینکه دولت در حوزه مسکن انرژی زیادی را هزینه می‌کند، افزود: با اقدامات انجام شده دیگر هیچ بهانه برای کم‌کاری در این حوزه وجود ندارد و سعی می‌شود خانه‌ها با سرعت بیشتر تحویل داده شود و نباید تأخیرها، موضوع را تلخ کند چرا که مسکن‌دار کردن مردم اتفاق شیرینی است که این شیرینی باید در کام مردم احساس شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار