رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر، خرمدره وسلطانیه، گفت: از ۸۱۱ نفر متقاضی دریافت مسکن ملی در شهر صائین قلعه، ۱۴۸ نفر واجد شرایط دریافت مسکن شدند.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ 14 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، حمیدرضا سرداریان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره وسلطانیه، به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه اشاره کرد و اظهار داشت: ۸۱۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره وسلطانیه، با بیان اینکه در شهر صائین‌قلعه با توجه به پالایش‌های انجام گرفته ۱۴۸ نفر متقاضی، واجد شرایط برای خانه‌دار شدن هستند، ابراز کرد: زمین برای ۴۸ نفر توسط اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن شهرستان ابهر تحویل داده شده و در سه بلوک مسکن احداث می‌شود.
منبع/فارس

وی، به پیشرفت فیزیکی در این سه بلوک اشاره کرد و یاد آورشد: بلوک یک با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی سال گذشته افتتاح شد و بلوک‌های بعدی هم با بیش از ۳۰ درصد و ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند.

سرداریان، با اشاره به اینکه برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان باقی مانده تایید نهایی شده زمین نداریم، تاکید کرد: مشکل محدودیت الحاق به محدوده با توجه به نوع درجه خاک داریم و اینکه نبود زمین دولتی باعث شده تا در تامین زمین برای متقاضیان باقی مانده مشکل داشته باشیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره وسلطانیه افزود: با تمام توان پیگیر حل این مشکلات هستیم و تنها هدف ما خانه دار کردن مردم است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار