مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: این مجموعه برای شرایط بحرانی و فصل سرد سال آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 07 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمود کشاورز در جلسه ناترازی و شرایط بحرانی گاز استان که در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد، افزود: با اتصال خطوط لوله گاز مناطق شرق، جنوب و شمال استان به یکدیگر، پایداری گاز در استان دائمی می‌شود و در مواقع بحران هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: شرکت گاز استان علاوه بر خدمات ‌رسانی به مناطق مختلف استان، در حوزه پدافند غیرعامل نیز اقدامات قابل قبولی انجام داده است و در شرایط اضطرار و بحرانی، هیچگونه خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نخواهد شد.

کشاورز با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جامعه شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گازطبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: رسالت اصلی شرکت ملّی گاز، توزیع پایدار و ایمن گاز است که خوشبختانه در استان زیرساخت های لازم برای تامین گاز پایدار در تمام فصول سال بخصوص فصل سرد سال وجود دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تاُکید کرد: به‌منظور جلوگیری از افت فشار گاز در زمان اوج مصرف و آمادگی مواجهه با هرگونه بحران در فصل سرد سال و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین، اقدامات مهم و اساسی را در حوزه پدافند غیرعامل در دستور کار قرار داده است که خروجی آن تاُمین گاز پایدار برای همه مشترکین است.

کشاورز با بیان اینکه شرکت گاز استان در سال های گذشته شرایط بحرانی زیادی را تجربه نموده و در همه آنها سربلند بوده است، تصریح کرد: لازم است همه واحدها در خصوص آمادگی هرچه بیشتر در مواجهه با شرایط بحرانی تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.

وی با بیان اینکه با توجه به بارش های در پیش احتمالی می بایست تمام امکانات برای شرایط بحرانی آماده باشد،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ مانور سطح یک برای شرایط بحرانی و آمادگی کامل نیروها در زمینه های مختلف برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان هدف از برگزاری این مانورها را ایجاد آمادگی پرسنل برای شرایط بحران و اضطراری عنوان و ادامه داد: برای آمادگی نیروهای خدمت‌رسان و آماده‌ بکار نگه‌داشتن تاُسیسات و زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب این مانورها برنامه ریزی شده است.

کشاورز از نانوایی ها و صنایع استان خواست تا در تامین سوخت جایگزین برای شرایط بحرانی اقدام کنند، اظهار داشت: پیشگیری همیشه بهتر از درمان بوده و تامین سوخت دوم برای شرایط اضطراری و بحرانی ضروری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ابراز امیدواری کرد با رعایت صرفه جویی توسط مشترکین فهیم، در طول فصل زمستان با محدودیت مصرف گاز در هیچ حوزه ای مواجه نشویم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار