رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک کلاهبردار و کشف یک فقره پرونده به ارزش 100 میلیارد ریال با 50 شاکی در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ 29 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، جعفر نفر با اشاره به کشف یک فقره پرونده کلاهبرداری در شهرکرد، گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با ۵۰ شاکی که با شیوه سرمایه‌گذاریی جهت راه‌اندازی رستوران و فروشگاه زنجیره‌ای اقدام به کلاهبرداری می‌شد، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری و با استفاده از ابزار‌های فنی و اطلاعاتی سرانجام متهم در یکی از محله‌های شهرکرد شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر اتهامات وارده شد، ولی درنهایت پس از مواجهه با دلایل و مستندات و شکات پرونده به چندین فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال با ۵۰ شاکی اعتراف کرد.

نفر با بیان اینکه متهم با قرار مناسب روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد، برای حل مشکلات و معظلات زندگی روزمره خود به افراد کارشناس و خبره مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار