مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد؛
۶ هزار و ۶۰۰ نفر حامی جدید، سرپرستی ایتام کرمانشاهی را بر عهده گرفتند.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 27 September 2023

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ۶ هزار و ۶۰۰ نفر حامی جدید سرپرستی ایتام کرمانشاهی را در سال جدید بر عهده گرفتند و در مجموع ۳۷ هزار و ۳۲۸ نفر، حامی ایتام در استان کرمانشاه داریم.

وی در خصوص اجرای طرح اکرام، افزود: شخصی که می‌خواهد فرزندانی را تحت حمایت خود قرار دهد به عنوان حامی اطلاق می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: حامی بنا بر سلیقه، نیت و نظر خود فرزند یا فرزندانی را انتخاب می‌کند و گاهی اوقات به همکاران ما می‌سپارند که نیازمندترین فرزند را به آن‌ها معرفی کنند.

وی ادامه داد: روال اجرایی کار از لحاظ فنی به این صورت است که در هنگام ثبت حامی یک شماره یا کارت برای آن صادر می‌شود و فرزند یا فرزندان منتخب که قرار است تحت حمایت حامی قرار بگیرند به حامی وصل می‌شوند.

ترکمانه بیان کرد: شماره کارتی که در اختیار حامی قرار می‌گیرد هنگام پرداخت وجه آن مبلغ بدون هیچ دخل و تصرفی به حساب فرزندان واریز خواهد شد.

وی عنوان کرد: به ازای هر فرزند میانگین بین ۵۰۰ هزار ریال تا یک میلیون ریال یا بیشتر ماهانه می‌توانند وجه واریز کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: سایتی به نام (ekram.emdad.ir) وجود دارد که حامی می‌تواند بعد از ثبت نام، وارد پروفایل شخصی خود شده و تعداد فرزندان را ببیند.

وی گفت: مزیت‌های سایت و آنلاین بودن حامی این است که برای مناسبت‌ها می‌توانند به راحتی اقدام کنند و در آنجا لیست تراکنش‌های خود را ببینند و مبالغ واریز شده طی ایام گذشته را چک کنند.

ترکمانه تأکید کرد: از دیگر مزیت‌های سایت این است که اگر حامی چند فرزند داشته باشد، استفاده از سایت توصیه می‌شود چون در فضای سایت می‌توانند فرزند خاصی را انتخاب و برای تولدشان هدیه واریز کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار