مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: کمبود معلم تا ۲ هفته آینده با اضافه کار و دعوت از فرهنگیان بازنشسته و فرهنگیان جدید برطرف می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 25 September 2023

مسعود حمیدی نژاد روز دوشنبه در یادواره شهدای آموزش و پرورش آبادان در سینما مهر این شهر اظهار کرد: یک هزار و ۱۴۵ معلم ابتدایی به کادر آموزش و پرورش در استان اضافه شده و مشکل کمبود نیروی آموزشی در این مقطع برطرف شده است.

وی افزود: سعی داریم برای برطرف شدن کمبود معلم در مقطع متوسطه با استفاده از دعوت از بازنشستگان مشکل را برطرف کنیم ضمن اینکه بر اساس برنامه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ فرهنگی جدید نیز تا ۲ هفته آینده به کار آموزش و پرورش استان اضافه خواهند شد.

حمیدی‌نژاد تلاش برای گسترش عدالت آموزش در استان بخصوص در مناطق محروم، برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگیان و اردوهای آموزشی برای دانش آموزان را از برنامه‌های سال جدید تحصیلی اعلام و بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته رشد خوبی در رشته‌های مختلف تحصیلی داشیم.

وی خوزستان را یکی از استان‌های هدف توزیع شیر در مدارس اعلام کرد و افزود: منتظر دستورالعمل در این خصوص هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان فرهنگیان را پیشتازان در تعلیم و تربیت، دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از حرم دانست و گفت: دشمن قصد داشت ایران اسلامی را منزوی کند ولی امروز در تک تک معاهدات جهانی حضور پر رنگ داریم و یک کشور تاثیرگذار در معادلات جهانی هستیم.

۲۵ نفر از کارکنان اداره آموزش و پرورش آبادان سه روز پس از آغاز جنگ تحمیلی در حمله هوایی رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار