رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح اجرای آبرسانی ناحیه غرب شهرکرد، گفت: این پروژه تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ 14 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی گفت: در راستای ارائه خدمات آب و فاضلاب به مردم و فراهم کردن زیرساخت‌ها که تامین آب سالم، بهداشتی و پایدار برای مردم یکی از آن‌هاست این پروژه شروع شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: پیرو درخواست‌های متعدد مردمی ضمن هماهنگی‌های لازم پس از تهیه نقشه‌های طرح، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه بیان کرد: پس از حفاری و ریگلاژ کانال‌های آبرسانی، انجام لوله گذاری در اندازه‌های متناسب شروع شد و پس از آن اجرای خاک سرندی و دیگر موارد ایمنی نظیر اجرای نوار اخطار در حال انجام است.

کریمی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب در نظر دارد علاوه بر اجرای شبکه آبرسانی در محله جدید خیابان کشاورز چالشتر، شبکه جمع‌آوری فاضلاب را نیز اجرا کند.

مدیرعامل شرکت آبفای استا با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه آب سبب تامین ۱۵۴ می‌شود، تصریح کرد: اعتبار لازم برای انجام این پروژه بیش از ۵۰ میلیارد ریال است.

لازم به ذکر است مناطق چالشتر، مهدیه و اشکفتک به عنوان ناحیه غرب شهرکرد در چهارمحال و بختیاری شناخته می‌شوند.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار