امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در راستای رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات بازنشستگان شرکت با رئیس و تنی چند از اعضای کانون بازنشستگان شرکت دیدار نمود.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 13 September 2023
این دیدار با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت، رحیم امید بخش مدیر امور اداری، مسعود توکل فرد مدیر HSE، محمد جامعی مدیر روابط عمومی، علی محسنی رئیس صندوق بیمه و بازنشستگان و سید عادل حسینی مسئول روابط کار روز سه شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در ساختمان کانون بازنشستگان فولاد خوزستان برگزار شد. 
 
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این دیدار گفت: احترام به بزرگان، باعث بزرگ شدن خود فرد می‌شود. بر این اساس، چنین نگاهی در میان کارکنان شرکت فولاد خوزستان وجود دارد. 
 
ابراهیمی گفت: تنها راه حل رفع مشکلات این است که بازنشسته در کنار دریافتی بازنشستگی، یک دریافتی نیز از تعاونی داشته باشد. 
مالک اصلی تعاونی خود بازنشستگان و کارکنان می‌باشند. هیات مدیره تعاونی با بدنه کارشناسی فولاد خوزستان باید همراه باشد تا بتوان مشکلات را برطرف نمود. 
 
وی درباره ارتباط بازنشستگان با سازمان اظهار داشت: راه ارتباط بازنشستگان با شرکت از طریق آقای محسنی می باشد، مجوزهای ورود به شرکت، برگزاری جلسات با مدیران شرکت نیز از این راه باید انجام شود. 
 
ابراهیمی با دستور تشکیل کارگروه درمان برای بازنشستگان گفت: از هر تلاش ممکن برای استخراج یک بسته سلامت برای بازنشستگان فروگذاری نخواهیم کرد. 
 
وی افزود: نگاه مدیران شرکت به بازنشستگان، نگاه تقابلی نیست، اما در کنار بازنشستگان، باید جوابگوی سهامداران نیز باشیم. 
 
ابراهیمی در ادامه به بر طرف نمودن مشکل ساختمان کانون بازنشستگان اشاره نمود. 
 
وی افزود: مشکلات باید به درستی شناسایی، دسته بندی و انتقال داده شود تا به درستی و بر اساس اولویت بندی حل شوند. 
 
مدیرعامل در پایان خاطرنشان کرد: بازنشستگان صاحبان اصلی شرکت فولاد خوزستان هستند، امیدواریم که همواره سالم و سلامت باشند. 
 
در ادامه علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی گفت: مطالبی که از سوی بازنشستگان منتقل شده و راهکار قانونی داشته، یک مورد آن بر زمین نمانده است. 
 
وی با اشاره به تسهیلات بانکی گفت: سقف و سود باز پرداخت تسهیلات برای بازنشستگان در حال بررسی است و با همه توان بدنبال آن هستیم که خدماتی مطلوب به آنان ارائه نماییم.
 
عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در این جلسه گفت: در آزمون آینده، موضوع سن برای فرزندان بازنشسته، ۴ سال افزایش داده شده و ۱۰ امتیاز در خصوص فرزندان بازنشسته در نظر گرفته شده است. در آزمون های استخدامی گذشته برای فرزندان بازنشستگان امتیازاتی لحاظ شد.
 
وی افزود: تمام تلاش ما این است که برای رفاه حال بازنشستگان اقداماتی موثر انجام دهیم.
 
تقوی در ادامه گفت: حق مناطق جنگی و کمتر توسعه یافته، باید از مجرای قانونی پیش رود. در خصوص شرایط درمانی نیز قرارداد با بیمارستان‌های بیشتری لحاظ شده است.   
 
خلیلاوی رئیس کانون بازنشستگان فولاد خوزستان ضمن تشکر از حضور مدیرعامل و هیات همراه در جمع بازنشستگان گفت: بازنشستگان، سرمایه‌های ۵۰ ساله‌ شرکت می‌باشند. در شرکت فولاد خوزستان سیستمی به نام انتقال تجربیات و مدیریت دانش وجود دارد، از این طریق از تجربه بازنشستگان استفاده می‌شود.
 
گفتنی است، در آغاز این دیدار، خلیلاوی رئیس کانون، ممبینی و بلدی اعضای کانون بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان، درباره صدور مجوز تردد در شرکت، تشکیل کمیته تخصصی حل مشکلات بازنشستگان، نداشتن مکان ثابت و فضای اداری، کمک هزینه سفر، درخواست توسعه تعاونی مصرف کارکنان، جبران هزینه‌های درمان و مشکل تقاضای پرداخت نقدی از سوی بیمارستان‌های طرف‌ قرارداد، دریافت پایین مستمری بازنشستگان، اعطای سهمیه برای استخدام فرزندان جانبازان و بازنشستگان، تسهیلات قرض الحسنه، حق حضور در مناطق جنگی و کمتر توسعه یافته، تملک ملک شخصی برای کانون بازنشستگان، نکاتی را ارائه نمودند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار