رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات با بیان اینکه توجه به معیشت کارگر در بهره‌وری تولید و کیفیت آن بسیار تاثیر گذار است، گفت: طبق گفته رهبری ستون فقرات اقتصاد، قشر کارگر و وفادارترین اقشار به نظام، قشر کارگری هستند.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 12 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا الله‌بداشتی، رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در جلسه تشریحی اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در استان زنجان با اشاره به گزارش وضعیت اقتصادی استان اظهار داشت: خوشبختانه با روحیه جهادی و توان و انگیزه بالا بسیجیان و مدیران توانمند اقدمات خوبی در این استان اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه از گزارشی که معاون اقتصادی استاندار زنجان ارایه کرد متوجه شدم که مدیران این استان دوبال اصلی تعهد و تخصص را دارا هستند، تصریح کرد: اگر هر یک از این دوبال یعنی تعهد بی‌تخصص و تخصص بی‌تعهد نباشد، قطعا کار‌ها پیش نمی‌رود.



نگاه تحولی هوشمندانه در حوزه اقتصاد توسط مدیران استان زنجان

الله‌بداشتی ادامه داد: در استان زنجان به همه ابعاد کار در حوزه اقتصادی نگاه شده است به طوری که شاهد یک نگاه تحولی هوشمندانه توسط مدیران کارآمد در این زمینه در این استان هستیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با اشاره به اینکه دشمن با تمام امکانات در جنگ ترکیبی پای کار آمده است و تلاش خود را به کار گرفته تا کشورمان را در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصاد زمین‌گیر کند، ادامه داد: اگر امروز تحریم‌ها بی‌اثر شده است علت آن این است که مدیران جهادی با تلاش شبانه‌روزی هوشمندانه، علم پایه و دانش بنیان اقداماتی انجام داده‌اند که استان زنجان در این زمینه پیش‌رو است.

وی در ادامه سرمایه‌گذاری هدفمند و سیستماتیک را یکی از بحث‌های جدی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور اعلام کرد و افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته پول‌پاشی‌هایی صورت گرفت و این پول‌پاشی‌ها منتج به تولید نشد، بلکه باعث شد که ما با یک بیماری رکود تورمی که از سال‌های گذشته انباشت شده بود را شاهد باشیم.

الله‌بداشتی گفت: دولت سیزدهم با تمام مجاهدت‌های خود بدهی‌ها را صاف کرد و با مدیریت کنترل منابع مالی بانک‌ها به وضعیت اقتصادی کشور کمک و توانست با تولید، تورم را مهار کند.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه راهبرد سال (شعار سال) برای ما یک فرمان است، ادامه داد: مهار تورم صورت نمی‌گیرد، مگر اینکه رشد تولید انجام بشود و رشد تولید اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه بهره‌وری در تولید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه با توجه به گزارشات ارایه شده در استان زنجان وضعیت بهره‌وری قابل قبول است، افزود: توجه به قشر کارگر برای رشد تولید یکی از الزامات است.

الله‌بداشتی با بیان اینکه توجه به معیشت کارگر در بهره‌وری تولید و کیفیت آن بسیار تاثیر گذار است، افزود: طبق گفته رهبری ستون فقرات اقتصاد، قشر کارگر و وفادارترین اقشار به نظام، قشر کارگری هستند.



دشمن در سالگرد فتنه اخیر به دنبال ناراضی کردن کارگران است

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با اشاره به اینکه توجه به این قشر زحمتکش که کمر همت خود را برای تولید بسته‌اند باید سهم عادلانه‌ای از کار را ببرند، ادامه داد: دشمن در سالگرد فتنه اخیر به دنبال این است که کارگران بصیر ما را ناراضی کند.

وی با تاکید بر اینکه در همه ابعاد کار باید هوشمندانه عمل کرد تا حق کارگر در همه ایام تضییع نشود، گفت: توجه به سلامت، مسکن کارگر، و بحث طبقه بندی مشاغل کارگران باید مورد توجه قرار بگیرد.



امیدآفرینی در حوزه اقتصاد با انجام طرح اعطای نشان اقتصاد مقاومتی

الله‌بداشتی با اشاره به طرح ملی اعطای نشان اقتصاد مقاومتی گفت: این طرح نشان می‌دهد که ما تحریم‌ها را بی اثر کرده و در مقابل جهان ایستاده‌ایم و فعل توانستن را صرف کرد‌ه‌ایم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور به تشریح اهداف طرح اعطای نشان اقتصاد مقاومتی پرداخت و افزود: سازمان در این طرح به دنبال این است که الگوی‌های اثر بخش و قابل تکثیر عرصه اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک گفتمان در عرصه اقتصاد بین‌المللی بتوانیم به رخ دنیا بکشیم.

وی با بیان اینکه این طرح در چهار استان انجام شده که باعث امیدواری واحد‌های تولیدی دیگر شده است، افزود: همچنین امید آفرینی در حوزه اقتصادی بیشتر شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار