اخبار دانشگاه کردستان
رئیس دانشگاه کردستان گفت: در این دانشگاه به هیچ وجه تبعیض وجود ندارد اما تفاوت قطعا هست که البته موجب حرکت و پیشرفت در سیستم خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰ 04 September 2023

به گزارش تابناک کردستان،حامد قادرزاده روز یکشنبه در مراسم روز کارمند در دانشگاه کردستان با بیان اینکه ضروری است تفاوت بیش از حد را نیز کنترل کرد، اظهار کرد: تلاش ما توسعه هر چه بیشتر دانشگاه کردستان با استفاده از ظرفیت های موجود است.

وی افزود: تفاوت‌ها موجب تعالی می شود و رشد هر انسانی با تلاش و شناسایی استعدادهایش امکان‌پذیر است و هر شخصی در دانشگاه کار می‌کند باید جایگاه و حرمت خود را درک کنند.

رئیس دانشگاه کردستان یادآور شد: تکریم مقام کارمند نباید تنها به یک روز محدود شود و مهمتر از هرچیزی باید کرامت انسان را مد نظر قرار دهیم زیرا خداوند انسان را در بالاترین مقام هستی قرار داده است.

قادرزاده ادامه داد: باید به صورت ویژه حرمت بازنشستگان را حفظ کنیم زیرا همه ما روزی بازنشسته خواهیم شد و از این رو، مکانی را در دانشگاه برای رسیدگی به امور بازنشستگان در نظر خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: مدیران مجموعه های مختلف بر اساس میزان بهره‌وری به کارمندان خود توجه داشته باشند و این موضوع شاید در مراحل نخست موجب دلخوری کارمندان شود اما در نهایت موجب پیشرفت سیستم خواهد شد.

استاندار کردستان گفت: تلاش ما در سطح وزارتخانه این است که کارمند ما، نیازی به اضافه کاری نداشته باشد زیرا اینگونه لطمه اصلی به خانواده‌ها زده خواهد شد.

وی به صندوق قرض الحسنه دانشگاه اشاره کرد و افزود: افرادی که عضو صندوق قرض‌الحسنه دانشگاه نشده‌اند عضویت خود را انجام دهند و از مزیت‌های این صندوق برای آینده خود استفاده کنند.

دانشگاه کردستان در سال ۱۳۵۳ کار خود را با عنوان دانش‌سرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز کرد و در ادامه به عنوان یکی از پردیس‌های دانشگاه رازی کرمانشاه درآمد و در سال ۱۳۷۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، این مرکز آموزش عالی را با عنوان «دانشگاه کردستان» به رسمیت شناخت.

این دانشگاه هم اکنون هشت دانشکده شامل زبان و ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی، علوم پایه، کشاورزی، منابع طبیعی، مهندسی، هنر و معماری، علوم‌ پایه و فنی - مهندسی بیجار است و در حال حاضر ۱۱ هزار و ۲۰۰ دانشجو در ۵۶ رشته کارشناسی، ۱۱۴ رشته کارشناسی ارشد و ۳۰ رشته دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

این دانشگاه با پذیرش ۴۹۲ دانشجوی خارجی توانسته است در بعد بین المللی هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار