استاندار کرمانشاه خبر داد؛
استاندار کرمانشاه گفت: برای حضور سازمان اتکا در سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی استان کرمانشاه به طور خاص در فضای کشت و صنعت و صنایع تبدیلی، توافقاتی صورت گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 03 September 2023

محمدطیب صحرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: مجموعه سازمان‌هایی که در ایام اربعین در استان کرمانشاه فعالیت داشتند و در پذیرایی از زائرین کمک کردند، فرصتی هستند تا برای دوره بعد از اربعین همکاری‌های بیشتری با آن‌ها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مجموعه‌های قابل سرمایه‌گذاری و بسیار قوی در کشور مجموعه وزارت دفاع است، افزود: وزارت دفاع با توجه به توانمندی‌های اقتصادی، فنی و مجموع توانمندی‌هایی که دارد یک فرصت خوب برای حضور در استان کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نشست مشترک با معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان اتکا، تصریح کرد: علاوه بر تقویت پشتیبانی‌های وزارت از جریان اربعین برنامه‌هایی از گذشته داشتیم که جدی‌تر شد.

وی ادامه داد: برای حضور سازمان اتکا در سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی استان کرمانشاه به طور خاص در فضای کشت و صنعت و صنایع تبدیلی، توافقاتی برای اقدامات مشترک در استان کرمانشاه صورت گرفت.

صحرایی عنوان کرد: با توجه به حضور پررنگ افراد شاغل در نیروهای نظامی استان کرمانشاه و همینطور مجموعه‌ای از بازنشستگان نظامی در استان کرمانشاه، می‌طلبد اتکا در کرمانشاه فعالیت بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همینطور سرمایه‌گذاری بیشتری از طریق صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح داشته باشیم که به طور مستقیم خدمت و سودی برای افراد شاغل و بازنشسته نیروهای نظامی و فعالین استان کرمانشاه داشته باشد و همه مردم از این سرمایه‌گذاری بهره ببرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار