مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تا کنون ۲۵ یادمان شهدا در استان تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌ است، گفت: از ابتدای امسال بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های ساخت یادمان‌های شهدای گمنام با تزریق اعتبارات سفر فعال شده و در دست ساخت و تکمیل است.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 28 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، منوچهر ذولفقاری امروز با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری برخی از یادمان‌های شهدای گمنام در استان، گفت: استان چهارمحال و بختیاری تا کنون میزبان ۱۳۴ شهید گمنام بوده است که در ۴۸ نقطه استان به خاک سپرده شده‌اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه تا کنون ۲۵ یادمان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، افزود: از ابتدای سال‌جاری نیز اقداماتی همچون افتتاح یادمان دانشگاه علوم پزشکی، کلنگ‌زنی و ساخت یادمان‌های شهدای گمنام شوراب صغیر، بلداجی، سفیددشت، دستنا و ناغان انجام شده است.

وی بیان کرد: ۲۱ یادمان در مرحله ساخت است که برخی تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، در رابطه با جاده‌های دسترسی به یادمان شهدای گمنام نیز ۱۶ جاده نیاز به اقداماتی، چون طراحی، اصلاح، زیرسازی و آسفالت دارد که توسط اداره‌کل راه و شهرسازی انجام می‌شود.

ذولفقاری با بیان اینکه اجرای این یادمان‌ها به عهده شهرداری است و بیشتر در مرحله زیرسازی و بیس‌ریزی است، گفت: از ابتدای امسال بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های ساخت یادمان‌های شهدای گمنام با تزریق اعتبارات سفر فعال شده و در حال ساخت و تکمیل شدن است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پایان با اشاره به مطالبات مردم در خصوص یادمان شهدای گمنام منظریه، خاطرنشان کرد: یادمان شهدای گمنام منظریه توسط شهرداری شهرکرد در مرحله طراحی است.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار