فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به ضرورت داشتن سواد رسانه‌ای برای حضور در فضای مجازی، گفت: فضای مجازی نیاز به تولید محتوا دارد و این تولید محتوای مناسب می‌تواند باعث امیدآفرینی در جامعه شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 26 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار علی‌محمد اکبری پیش از ظهر امروز در اختتامیه رویداد تولید محتوای بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: چیزی که باعث ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر در ذهن مردم شد این بود که این افراد در مدت کوتاه خدمت‌گذاری به مردم خدمات ارزنده‌ای ارائه دادند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با اشاره به ضرورت تلاش برای پیشرفت و آبادی کشور با کار جهادی، خاطرنشان کرد: فاصله بین مدیر جهادی و غیرجهادی عمل و عمل‌گرایی است چرا که مدیر غیرجهادی تنها به شعار بسنده می‌کند و تکلیفی بر خود نمی‌داند.

وی افزود: حضور شما در این رویداد به مثابه کار جهادی و بسیار ارزشمند است؛ شما در این رویداد ثابت کردید در کنار یکدیگر و در یک رقابت سالم و دوستانه می‌توان محتوا‌هایی ارزنده تولید کرد و در فضای مجازی فعال بود.

اکبری با اشاره به ضرورت داشتن سواد رسانه‌ای برای حضور در فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی نیاز به تولید محتوا دارد و این تولید محتوای مناسب می‌تواند باعث امیدآفرینی در سطح جامعه شود.

وی اضافه کرد: نسل ما مهاجران به فضای مجازی هستند، اما شما نسل‌های جوان‌تر در فضای مجازی متولد شده‌اید و تسلط بیشتری بر این فضا دارید، اما ضروری است با شناخت بیشتر مجازی و هوش مصنوعی هوشمندانه در این فضا حرکت کنیم.

اکبری تصریح کرد: در سال‌های گذشته بیشتر فضای مجازی در دست دشمن بود، اما با ورود شما عزیزان به عرصه فضای مجازی بخش اعظمی از این فضا به تصرف درآمد اگر چه هنوز هم جای کار دارد و باید خط دفاعی در این حوزه گسترش یابد و مواردی که نیاز به اصلاح دارد، تقویت شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) اظهار داشت: حضور ۳۰ گروه تولید محتوا در این رویداد امری قابل توجه است و امید است این افراد با حضور در مراحل کشوری خوش بدرخشند و در راستای جهاد تبیین و بیان حقایق فعالیت کنند.

وی گفت: دشمن در تلاش است با وارونه نشان دادن حقایق فضای مجازی را آلوده کند لذا ضروری است آگاه و هوشیار باشیم و فضای مجازی را فرصتی برای هدایت به معنویت و امیدآفرینی بدانیم.

گفتنی است؛ پنجمین رویداد تولید محتوا در فضای مجازی با حضور ۱۴۰ نفر در قالب ۳۰ تیم شرکت‌کننده از یکم تا چهارم شهریورماه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد و تیم‌ها به مدت ۴۸ ساعت در قرنطینه در سه قالب تولید پویانمایی، بازی تلفن همراه و نرم‌افزار تلفن همراه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار