«نسیبه همتی» به‌‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ 25 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، نسیبه همتی به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار منصوب شد.

در حکم انتصاب این بانو به امضای امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان آمده است: نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسؤولیت‌پذیری سرکار عالی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمسار منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم می‌خوانیم: تعامل خوب و سازنده با بخش خصوصی و همکاران آن مجموعه و سایر ادارات و نهاد‌های آن شهرستان به‌ویژه نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار گرمسار، پاسخ به‌هنگام به اربابان رجوع و بهره‌گیری از توان ظرفیت‌های شهرستان گرمسار در راستای نیل به اهداف سازمانی ازجمله وظایف مورد انتظار است.

همچنین تأکید شده: امید است تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

به گزارش فارس، نسیبه همتی، معـاون توسـعه مـدیریت و منـابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی توریسم است و صاحب عناوینی نظیر مشاور بانوان و مسؤول پیگیری‌های ویژه مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان و رئیس گروه گردشگری در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در کارنامه کاری خود است.

پیش از این، محمدرضا عوض‌زاده سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان گرمسار بوده است و از خدمات او در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار