استاندار زنجان گفت: توافق‌نامه‌ همکاری در جهت توسعه استانی اقتصاد دانش‌بنیان زمینه ساز تمرکز زدایی و رونق اقتصادی در استانهاست.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ 22 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، محسن افشارچی، استاندار زنجان پیرامون امضای موافقت‌نامه همکاری توسعه استانی اقتصاد دانش‌بنیان با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های اصلی این توافق نامه ایجاد الزامات همراهی سایر دستگاه‌ها از جمله سازمان مالیاتی با این توافق نامه و شرکت‌های دانش بنیان است.
استاندار زنجان به الزامات و تضامین اجرایی در این توافق‌نامه اشاره کرد و ادامه داد: این تضمین‌ها همراهی بخش‌های اثرگذار همچون اداره امور مالیاتی را در این زمینه بیش از پیش محقق خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مسائل مالیاتی حول شرکت‌ها و فعالیت‌های دانش بنیان باید با نقش‌آفرینی و هماهنگی وزارت اقتصاد و دارایی حل شود، گفت: امیدواریم سرریز اینگونه توافق‌ها را در استان مشاهده کنیم و شاهد افزایش سهم شرکت‌های دانش‌بنیان استان از تولید ناخالص داخلی باشیم.
افشارچی با بیان اینکه با توجه به چرخشی که در حوزه اقتصاد رخ داده، حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان ضروری است، خاطرنشان کرد: کار دولت تسهیلگری و فراهم کردن ساز و کار برای حرکت به این سمت است و در این سیر باید از انرژی جوانان برای حرکت استفاده کنیم.
گفتنی است، موافقت‌نامه‌های همکاری توسعه استانی اقتصاد دانش‌بنیان با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزیر کشور، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و جمعی از استانداران و نمایندگان مجلس امضا شد.

برچسب ها: زنجان ، اقتصاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار