دادستان مرکز استان خراسان جنوبی از تعیین تکلیف ۵۳۷ خودرو در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 19 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین علی نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی امروز به همراه معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بازدید کردند.

در این بازدید چند ساعته که با هدف بررسی و نظارت دقیق در خصوص اجرای ماده ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی انجام شد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی دستور ویژه در رابطه با مزایده ۶۱۰ دستگاه از وسایل نقلیه را صادر و بر اجرای هرچه سریع‌تر فرآیند مزایده و حفظ حقوق عامه و عدم تضییع اموال بیت المال تاکید کرد.

دادستان مرکز خراسان جنوبی هنگام بازدید ضمن اشاره به تعیین تکلیف فوری خودرو‌های باقی‌مانده که مشکل قانونی ندارند گفت: باید به تعیین تکلیف‌ها سرعت داد تا از تضییع یا کاهش ارزش خودرو‌ها جلوگیری به عمل آید.

وی افزود: کار جهادی برای تعیین تکلیف خودرو‌های موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان در حال انجام است و بزودی همه خودرو‌های این پارکینگ تعیین تکلیف می‌شود.

به گفته دادستان مرکز استان، سال گذشته هزارو ۴۸۵ دستگاه خودرو تعیین تکلیف شد و از ابتدای سال تاکنون ۵۳۷ دستگاه خودرو تعیین تکلیف شده که از طریق مزایده و طبق مقررات به فروش رسید.

در حال حاضر کل خودور‌های توقیفی موجود در پارکینگ مواد مخدر دو هزار و ۵۸ ستگاه خودروی سبک و سنگین است که ۶۱۰ دستگاه مصادره شده در انتظار فروش است و مابقی خودرو‌ها نیز به زودی تعیین تکلیف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار