رئیس ستاد دهه فجر استان البرز گفت: همزمان با سالگرد ورود تاریخی امام خمینی(ره)، امسال برای نخستین بار رژه موتورسوران از دو مبدأ در استان البرز صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸ 16 January 2015
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی عصر امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: تببین ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این راستا یکی از مهمترین محورهای برنامه‌های ایام الله دهه فجر در سال جاری است.
وی ادامه داد: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده، رژه موتورسواران در ساعت ورود امام (ره) از دو مبدا میدان حصارک به سمت میدان سپاه و چهار راه حضرت امام (ه) به سمت میدان سپاه اجرا خواهد شد.
به گفته این مسئول در روز 16 بهمن ماه نیز مراسم گلباران مزار شهدا با محوریت گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) انجام می‌شود.
روحی‌یزدی خاطرنشان کرد: انتشار گلبانگ «الله اکبر» و نورافشانی در 12 نقطه از مرکز استان و شهرستان‌های البرز از مهمترین برنامه‌های این ستاد در ایام الله دهه فجر است.
رئیس ستاد دهه فجر استان البرز در پایان به مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: مسیر راهپیمایی نیز همانند سال گذشته از دو مسیر میدان امام (ره)، میدان شهدا، چهارراه طالقانی و میدان شهدا و مسیر شماره دو میانجاده، سه راه رجایی شهر و میدان سپاه خواهد بود.
به گفته روحی‌یزدی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم راهپیمایی رأس ساعت 9 صبح آغاز و برنامه‌های جایگاه نیز ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار