رئیس اداره بهزیستی ابهر گفت: نزدیک به ۱۰۰ خانواده ابهری فرزند دوقلو و سه‌قلو زیر چتر حمایت بهزیستی دارند.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ 05 August 2023

به گزارش تابناک زنجان به نقل از ایسنا، علی لطیفی در گفتگویی، با بیان اینکه ۷۹ خانواده دارای فرزند دو قلو و ۹ خانواده دارای فرزند سه‌قلو هستند، تصریح کرد: این افراد علاوه بر مستمری ماهیانه خدمات غیرمستمر شامل تامین پوشاک، هزینه بهبود تغذیه، هزینه لوازم ضروری و معیشتی و بسته‌های حمایتی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پذیرش پرونده در پنج ماهه سال‌جاری نسبت به پنج ماهه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: ارائه خدمات به این خانواده‌ها با هدف کاهش بحران‌های ناشی از تولد همزمان چند فرزند در یک خانواده و نیز تسهیل در روند رشد و تربیت متعادل کودکان چندقلو صورت می‌پذیرد.

این مسئول یادآور شد: پرداخت کمک هزینه معیشت خانواده‌های دارای فرزند چندقلو براساس بعد خانوار به صورت ماهیانه تا پایان ۶ سالگی فرزندان انجام می‌شود.

رئیس بهزیستی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه بهزیستی یکی از دستگاه‌های اصلی حمایت‌کننده از خانواده‌هایی دارای فرزند چندقلو است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به این خانواده‌ها با هدف کاهش بحران‌های ناشی از تولد همزمان چند فرزند در یک خانواده و نیز تسهیل در روند رشد و تربیت متعادل کودکان چندقلو انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار