کد خبر: ۱۱۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 14 October 2015
ساختمان اداره بهزیستی شهرستان فردیس روز چهارشنبه با حضور فرماندار این شهرستان و مسوولان اداره کل بهزیستی استان البرز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، علی قنبرزمانی فرماندار فردیس در آیین گشایش ساختمان گفت: رسیدگی به وضعیت اقتصادی خانوارهای مددجو باید در اولویت کاری بهزیستی قرار گیرد.

وی بیان داشت : به معیشت مردم و ارایه خدمات رفاهی به نیازمندان باید بیشتر توجه کرد تا قشرهای آسیب پذیر بتوانند از حداقل امکانات رفاهی برخوردار شوند.

قنبرزمانی ادامه داد:با راه اندازی اداره بهزیستی فردیس باید مقوله اعتیاد، طلاق، مسایل اجتماعی و ناهنجاری ها در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان داشت : در این زمینه نباید از جذب مشارکت های مردمی و خیرین برای کاهش معضلات و مشکلات مردم غفلت کرد.

فرماندار فردیس از کارشناسان امور اجتماعی و فرهنگی به عنوان سرمایه های فکری یاد کرد و ازبهزیستی خواست از ظرفیت های علمی بهره گیرد.

وی افزود: باید آگاهی و امید دهی و کارهای فرهنگی در جامعه انجام شود.

قنبرزمانی با بیان اینکه شغل کارکنان بهزیستی خطیر، حساس و خدا پسندانه است، خاطرنشان کرد: باز کردن گره ای از مشکلات مردم توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود و کارمندان بهزیستی باید به خاطر آن خدا را شکر کنند و برای اقشار محروم جامعه قدم بردارند.

فرماندار فردیس گفت : خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف بهزیستی توفیق بزرگی است و باید آنرا قدر بدانیم.

قنبر زمانی افزود: کارکنان این نهاد مقدس با دید بازتر در رفع مشکلات مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: کار شما بسیار حساس و خداپسندانه است و کارکنان بهزیستی باید تلاش خود را در جهت رفاه این افراد به کار گیرند.

فرماندار فردیس با اشاره به اهمیت موضوع تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان تحت پوشش شهرستان اظهار داشت: حمایت از خانواده های محروم و نیازمند جامعه مستلزم مدیریت صحیح بر منابع موجود و جلب مشارکت افراد خیر در جامعه است.

قنبر زمانی گفت: مسوولان ذیربط با برنامه ریزی علمی و کار کارشناسی شده بر منابع موجود بصورت مناسب مدیریت نمایند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان فردیس هم گفت: شهرستان فردیس با جمعیت بالای 500 هزار نفرکه در این اداره با چهارمعاونت شروع به فعالیت شده و زمینه خدمات دهی به شهروندان مهیا شده است.

علی صفایی افزود: پیش از این امورات مربوط به بهزیستی در اداره شهرستان کرج انجام می شد که پس از منفک شدن بصورت مستقل از این به بعد در فردیس انجام می شود.

وی اظهارداشت: سه هزار و 500 نفر در بخش توانبخشی و 150 زنان بی سرپرست،68 امداد بگیر، پنج مرکز نگهداری بچه های بی سرپرست،دومرکز نگهداری سالمندان ،دومرکز نگهداری بیماران مزمن،54 مهد کودک،دو مرکز مددکاری،18 کمپ ترک اعتیاد تحت پوشش و نظارت اداره بهزیستی شهرستان فردیس می باشد.

وی گفت: با هماهنگی با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فردیس و شهرک صنعتی سیمین دشت انجام شد زمینه اشتغال معلولین و بهبودیافتگان را در دستور کار قرار گرفته است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان فردیس گفت: ساماندهی کارتن خواب ها باید با کمک سایر دستگاهها انجام شود.

صفایی افزود: یکی از اولویت های این اداره نظارت بر مرکز تحت پوشش است.

وی ادامه داد: هم اکنون بهزیستی شهرستان با 29 کارمند فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

ساختمان اداره بهزیستی شهرستان فردیس در شهرک وحدت واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار