مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از ثبت و رسیدگی به بیش از ۶۲ هزار پیام در سامانه امداد گاز ۱۹۴ در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 01 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بختیاری و به نقل از خبرآنلاین، جهانبخش سلیمیان، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از ۶۲ هزار تماس با سامانه امداد گاز ۱۹۴ جهت انجام خدمات مختلف از جمله راهنمایی به امور مشترکین، انفجار، آتش سوزی، نصب کنتور، برخورد با شبکه گاز، نشت گاز از رگولاتور، صدای ناهنجار از رگولاتور و ... توسط پست‌های امداد سراسر استان دریافت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری افزود: پاسخ به سوالات شهروندان و مشترکین شرکت گاز این استان همواره دغدغه این شرکت بوده و از آنجایی که رعایت نکردن مسائل ایمنی در حوزه گاز صدمات مالی و جانی جبران ناپذیری بر جای می‌گذارد، این مرکز پل ارتباطی بوده که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمت رسانی به آنان است؛ و ادامه داد: نحوه‌ی پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی و پاسخ داده می‌شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیرو‌های امدادی در محل حادثه است تا بهترین خدمات و با کیفیت بالا، ایمن، پایدار در حداقل زمان ممکن به آحاد مختلف جامعه عرضه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار